استیضاح شهردار بندرعباس به سرانجام نرسید/ جراره و بواشه تنها ماندند



در جلسه شورای شهر بندرعباس که به منظور رای‌گیری درباره‌ی طرح سوال از شهردار برگزار شد، به‌علت همراه نشدن سایر اعضا با ۲ عضو طراح سوال، استیضاح شهردار به سرانجام نرسید.

به گزارش صبح ساحل، رئیس شورای شهر بندرعباس امروز ۲۵ خرداد در جلسه ۱۸۰ شورای شهر که به‌صورت فوق‌العاده با موضوع را‌ی‌گیری درباره‌ی طرح سوال از شهردار برگزار شد، گفت: پس از طرح سوال، بسیاری از سازمان‌ها و کارهای معطل‌مانده شهرداری فعال شدند و برخی مصوبات اجرانشده شورای شهر مانند نام‌گذاری برخی خیابان‌ها اجرایی شد و اشکالی هم ندارد شهرداری بندرعباس روی آنها کار تبلیغاتی انجام دهد.

فاطمه جراره افزود: مردم، شورا و شهرداری را دو نهاد جدا از هم نمی‌دانند و رضایت شهرداری به معنای رضایت از شورا و رضایت از شورای شهر به معنای رضایت از شهرداری است.
رئیس شورای شهر گفت: بنده با تمام اعضای شورا تماس گرفتم و نظرشان را در مورد قانع شدن یا نشدن از پاسخ‌های شهردار بندرعباس جویا شدم که البته برخی‌ها مانند آقای امیری نظر خود را علنا و به روشنی بیان کردند و گفتند که از پاسخ های شهردار بندرعباس قانع شدند. به جز من و آقای بواشه ۳ نفر دیگر از اعضای شورا اعلام کردند که از پاسخ‌های شهردار بندرعباس قانع نشدند.
جراره اضافه کرد: این افراد امضای طرح استیضاح را منوط به امضای نفر سوم کردند و گفتند اگر نفر سوم امضا کند به عنوان نفر چهارم امضا می‌کنند.
به گفته‌ی وی، برخی از اعضا هم گفتند چون جراره و بواشه طرح سوال از شهردار را مطرح کردند ما طرح استیضاح را امضا نمی‌کنیم و خودمان اشکالات موجود در شهرداری را اصلاح خواهیم کرد.
رئیس شورای شهر گفت: ما عکسی از کارکنان شرکت نفت می‌بینیم که چندین ماه حقوق او پرداخت نشده و خود را حلق آویز کرده است که متاسفانه در کارگران شهرداری هم کسانی داریم که بیش از ۱۲ ماه حقوق نگرفته و باید از این بابت متاسف باشیم.
به گزارش صبح ساحل، فاطمه جراره و اسماعیل بواشه از پاسخ‌های شهردار قانع نشدند و حجت‌الاسلام احمد عامری هم در صحن علنی اعلام کرد که از پاسخ‌های شهردار قانع نشده اما طرح استیضاح را هم امضا نمی‌کند.

منبع:تسنیم

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها