یک هزار و ۴۰۰ تخلف در سامانه هوشمند پلیس کیش ثبت شد



رئیس پلیس راهور کیش از ثبت یک هزار و ۴۰۰ تخلف و توقیف ۲۲ خودرو و ۱۳ موتور شارژی متخلف در طرح ارتقای فرهنگ ترافیک جزیره کیش خبر داد.

 به گزارش صبح ساحل، سرگرد بهرام ایمانی نسب با اعلام این خبر افزود: این طرح با مشارکت واحد های محسوس و نامحسوس پلیس کیش از روز چهارشنبه به مدت ۷۲ ساعت با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیک جزیره اجرا شد.

وی با بیان اینکه به بیش از  یک هزار و ۷۰۰ راننده متخلف تذکر داده شد، گفت: در بررسی کارشناسان پلیس راهور مشخص گردید که سرعت و سبقت غیر مجاز، رانندگی مخاطره آمیز و عدم رعایت حق تقدم، فاقد مدارک، ایجاد ناهنجاری های اجتماعی از عمده تخلفات حادثه  ساز را تشکیل داده اند.

ایمانی نسب  تصریح کرد: ۸۵ درصد تلخفات ثبت شده توسط کیشوندان به وقوع پیوسته که امیدواریم شاهد رعایت قوانین رانندگی و حفظ جایگاه فرهنگ ترافیک درجزیره کیش باشیم.

 رئیس پلیس راهور خاطرنشان کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی، پرهیز از تغییر ناگهانی مسیر و رعایت سرعت مطمئنه نقش بسزایی در کاهش تصادفات حادثه ساز خواهد داشت و سامانه ۱۲۰ پلیس راهور  به عنوان پل ارتباطی پلیس با مردم به صورت شبانه روزی پاسخگوی شهروندان است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها