12

مهر

1403


ورزشی

04 شهریور 1392 09:23 0 کامنت

 صبح ساحل، ورزشی- تیم فوتسال آذرخش بندرعباس  در دیدار رفت پلی آف لیگ دسته اول  فوتسال کشور موفق شد با گل ثانیه های پایانی خود از سد میهمانش عبور کند. تیم آذرخش بندرعباس  برای پیروزی دراین مسابقه خودرابه آب و آتش زد وبا حمایت هواداران خودش به پیروزی دست یافت. عباس روزپیگر برای کسب این سه امتیاز از وجود محمدخرم، حمیدرضا جعفری، محمد حسین نژاد، حمیدشایانفر، بهزاد میری زاده، عارف محمدی، حسن جعفری، سعید رضوانی، سینا احمدیان پور، احسان برتینا، محمد زاهدی و عقیل عباسی در ترکیب تیمش استفاده کرد. نیمه اول این مسابقه نیمه بدشانسی برای نارنجی و مشکی  پوشان آذرخش بودزیرا چندین موقعیت گل داشتند اما با خوش شانسی سفیدپوشان مقاومت البرز از دست رفت. در نیمه دوم آذرخش که از حمایت خوب هواداران وبرخی از مسولان  غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان،  عباس سرخاب سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی ، علی خواجه فینی معاون اداره کل ورزش و جوانان ، امین رییسی سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان بندرعباس ،  سر هنگ صالحی و علیرضا صفا سرپرست تیم فوتبال شهرداری بندرعباس برخورداربود بازی بهتری از خودبه نمایش گذاشت و تیم مقاومت را آن قدرتحت فشار قرار داد که دروازه بان این تیم با افتادن های بی خودی  سعی بر آن داشت تا بازی سرعتی تیم آذرخش را  از آن ها بگیرد اما در 36 ثانیه مانده به پایان بازی  حمید شایانفر از روی یک ضربه ایستگاهی  گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند تا سه امتیاز باارزش این بازی که حق نماینده هرمزگان بود به حساب آن ها واریز شود.

پس از پایان این مسابقه سرمربی تیم آذرخش گفت: حقمان پیروزی با گل های بیشتر بود که عدم دقت و استرس بازیکنان سبب شد تنها یک بار دروازه حریف را باز کنیم.عباس روزپیکر افزود: بازی زیبا و دلپذیری از هر دو تیم آذرخش و مقاومت البرز شاهد بودیم و هر دو تیم مطابق برنامه های خود به بازی می پرداختند.

وی با بیان این که بازیکنانش به خوبی دستورات کادرفنی را در زمین پیاده کردند، اظهار کرد: با مدیریت مناسب و استفاده از نقاط ضعف حریف بارها موقعیت های پیاپی را خلق کردیم اما با بدشانسی ها نتوانستیم آن ها را به گل تبدیل کنیم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس اضافه کرد: واقعأ خوشحالم که توانستیم در لحظات پایانی مزد برتری خود را بگیریم اما این برد پایان کار نیست و ما تنها 50 درصد راه را پیموده ایم و همچنان 50 درصد دیگر که در بازی برگشت است باقی مانده و امیدوارم در آن بازی نیز بتوانیم سربلند بیرون بیاییم.روزپیکر با تقدیر از حمایت هواداران بندرعباسی، تصریح کرد: نمی خواهیم تحت هر شرایطی به اهداف خود برسیم مانند بسیاری از تیم های دیگر بلکه اگر حق با ما باشد تمامی تلاش خود را برای صعود به لیگ دسته اول می کنیم.وی در پایان گفت: تلاش بسیاری کرده ایم و با تمامی شرایط و حداقل امکانات به این مرحله رسیده ایم و نمی خواهیم به این آسانی این شانس بزرگ را از دست دهیم.

سرمربی تیم مقاومت البرز هم گفت : گرمای هوا باعث شد بدن بازیکنانم در گرم کردن ابتدایی بازی تحلیل رفته و نتوانند عملکرد همیشگی خود را ارائه دهند.

حامد رئیسی افزود: بازی زیبا و تماشاگرپسندی را از هر دو تیم شاهد بودیم که موقعیت های فراوانی بر روی دروازه دو تیم خلق شد.وی با بیان این که در این دیدار چهار بازیکن کلیدی خود را به علت پایان خدمت سربازی و قرارداد بستن با تیم های لیگ برتری در اختیار نداشت، تصریح کرد: تعویق های پیاپی تاریخ مسابقه پلی آف باعث شد تا ما نتوانیم با تمامی داشته های خود به میدان برویم و به نوعی با دست خالی به دیدار آذرخش رفتیم.سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با اشاره به این که در این دیدار تنها شش بازیکن را در اختیار داشته است، خاطرنشان کرد: گرمای هوا باعث شد بدن بازیکنانم در گرم کردن ابتدایی بازی تحلیل رفته و نتوانند عملکرد همیشگی خود را ارائه دهند.

رئیسی در خصوص عملکرد داوران در این دیدار خاطرنشان کرد: داوران بیش از حد اسیر جو تماشاگران بندرعباسی شده بودند و اکثر صحنه ها به سود تیم میزبان سوت زده می شد که امیدوارم در بازی برگشت سوت عادلانه ای را در قضاوت داوران ببینیم.

وی با بیان این که حق تیمش باخت نبود، اضافه کرد: تلاش زیادی از خود نشان دادیم و در ثانیه  پایانی با از بین رفتن تمرکزمان دروازه خود را بر اثر یک اتفاق باز شده دیدیم.سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز در پایان با اشاره به این که مسئولان استان البرز حمایت های لازم را از این تیم انجام نمی دهند ابراز امیدواری کرد در بازی برگشت با عملکردی متفاوت شاهد صعود مقاومت البرز به لیگ دسته اول باشد. دیدار برگشت تیم های مقاومت البرز و آذرخش بندرعباس جمعه هشتم شهریور در شهرستان البرز برگزار می شود.

دیدگاه ها (0)
img