شاعران هرمزگان به روشنای خاطره‌ها می‌آیند



رییس حوزه هنری هرمزگان از برگزاری مراسم شب شعر «روشنای خاطره‌ها» با همکاری شرکت فولاد هرمزگان و حضور جمعی از شاعران برجسته استان در بندرعباس خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، انوشیروان پیش‌دار اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مراسم  شب شعر «روشنای خاطره‌ها»  با حضور جمعی از شاعران برجسته استان روز سه شنبه 29 مهر ماه ساعت 18 در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از شاخصه‌های مهم و اثرگذار در شعر، بحث محتوا و مضمون است لذا پرداختن شاعران به مباحث ارزشی با محتوای غنی انسانی و دینی و مضمون یابی‌ها و مضمون آفرینی‌ها، از ویژگی‌های اصلی این شب شعر خواهد بود.

به گفته پیشدار، در این برنامه شاعرانی چون امیر حسین والا، راشد انصاری، عبدالحسین انصاری، مهدی ناصریان، شیوا شاکری، ایرج انصاری فر، حمیده کریمی، عظیم مرادی، عبدالحمید انصاری نسب و... به شعر خوانی خواهند پرداخت. 

مراسم  شب شعر روشنای خاطره ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی روز سه شنبه 29 مهر ماه ساعت 18 در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان برگزار می گردد.

منبع: فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها