با حضور وزیر راه و شهرسازی؛ پل موقت جگین به بهره‌برداری می رسد



پل موقت رودخانه جگین در شهرستان بشاگرد فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش صبح ساحل، مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: این پل شصت متر طول و ۵ و نیم متر عرض دارد.ارتفاع پل رودخانه جگین شش متر و ظرفیت آن هفت تن است.
آرش رضایی افزود: برای ساخت این پل ۹۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.با بهره برداری از پل جگین ساکنان ۴۸ روستای بخش گافر و پارمون از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند و مشکل قطع راه ارتباطی شهرستان بشاگرد به سیستان و بلوچستان در زمان بارندگی و طغیان رودخانه برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه آغاز ساخت جاده روستای دولت اباد در بخش گوهران هم از برنامه‌های سفر یکروزه محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به هرمزگان است، اضافه کرد: این مسیر بطول ۱۰۲ کیلومتر در چهار قطعه ساخته می‌شود.با ساخت این جاده شش روستا با جمعیت هزار و ۱۶۶ نفر از مزایای آن بهره مند می‌شوند.اعتبار ساخت این جاده (راه بیخ کهنو- دولت آباد- حاجی آباد سرحدی و شِمسون) ۲۳۰ میلیارد تومان است.
رضایی اظهار کرد: فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی ساخت دانشگاه آزاد اسلامی شهر سردشت بشاگرد نیز آغاز می‌شود. این ساختمان با زیربنای هزار و ۸۰۰ مترمربع و اعتبار ۱۴ میلیارد تومان در دو مرحله ساخته می‌شود. مرحله نخست این ساختمان پایان بهمن امسال، و مرحله دوم، شهریور ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد.
گفتنی است بخشی از پل جگین بشاگرد در گذشته افتتاح شده است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها