با حکم استاندار؛

هفت بخشدار در استان هرمزگان منصوب شدند



استاندار هرمزگان با صدور احکام جداگانه ای، بخشداران تخت و هرمز در شهرستان بندرعباس، جغین و بیکاه در شهرستان رودان، لیردف در شهرستان جاسک، شیبکوه و مرکزی شهرستان بندرلنگه را منصوب کرد.

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، بر اساس احکام صادر شده از سوی فریدون همتی استاندار هرمزگان، مصطفی فرهاد زاده به سمت بخشدار تخت و ادریس قریشی کولغانی به سمت بخشدار هرمز از توابع شهرستان بندرعباس، یعقوب شمس الدینی به سمت بخشدار جغین و احمد زاهدی به سمت بخشدار بیکاه از توابع شهرستان رودان، اسحاق رئیسی به سمت بخشدار لیردف از توابع شهرستان جاسک، حمید قسوریان به سمت بخشدار شیبکوه از توابع شهرستان بندرلنگه و فواد مرادزاده به سمت بخشدار مرکزی بندرلنگه منصوب شدند.

"مرادزاده" پیش از این بخشدار سابق شیبکوه، "قسوریان" حراست بندر لنگه و بخشدار اسبق جناح، "رییسی" کارشناس فرمانداری بشاگرد، "زاهدی" کارشناس عمران جزایر و بخشدار اسبق شیبکوه، "شمس الدینی" بخشدار پیشین تخت، "قریشی" شهردار ابوموسی و "فرهاد زاده" بخشدار پیشین جغین بوده اند.

شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان است و شهرستان های بندرلنگه در ۲۴۰ کیلومتری غرب، جاسک در ۳۰۰ کیلومتری و رودان در ۱۰۰ کیلومتری مرکز این استان واقع شده اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها