تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار هرمزگان



وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از زحمات مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به خاطر اقدامات زیر ساختی در حوزه فرهنگ و هنر هرمزگان تقدیر کرد.
به گزارش صبح ساحل، رضا کمالی زرکانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان  پس از ارائه گزارش و عملکرد فرهنگی هنری از طرف وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار هرمزگان مورد تقدیر  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت.

 سید عباس صالحی در دیدار با فریدون همتی استاندار هرمزگان و رضا کمالی زرکانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : توسعه زیر ساختی مناسب و قابل توجهی در حوزه فرهنگ و هنر هرمزگان شکل گرفته است و ساخت پلاتو و نگارخانه در شهرستان های این استان اقدامی ویژه و منحصر به فرد است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز به کار مجدد پروژه بزرگ و ماندگار فرهنگی هنری در هرمزگان خبر داد و اعلام کرد: با پیگیری مجدانه و با رایزنی های استاندار هرمزگان ، دیدگاه مناسب و حمایت گرایانه دادگستری و دادستان استان و سایر متولیان امر عملیات اجرایی یک پروژه بزرگ و ماندگار فرهنگی هنری به زودی آغاز می شود که جزئیات این مساله پس از نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

سید عباس صالحی عامل کند شدن روند پروژه های فرهنگی هنری را تحریم های ظالمانه دشمنان دانست و گفت : توجه دولت به توسعه متوازن زیرساخت های فرهنگی کاملا مشهود است و هرمزگان نیز با توجه به موقعیت ممتاز و عملکرد خود در راس این حمایت ها قرار دارد.

استاندار هرمزگان هم ضمن تاکید بر بر توسعه زیرساخت های فرهنگی در هرمزگان گفت: گذر فرهنگی در محدوده های تاریخی و گردشگری شهر بندرعباس می تواند به رونق گردشگری و توسعه فعالیت های فرهنگی منجر شود و ایجاد گذر فرهنگی در محدوده برکه های باران بندرعباس در دستور کار قرار دارد که نیازمند حمایت ویژه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است زیرا ایجاد این گذرگاه در راستای ارتقاء رضایت هنرمندان، درآمدزایی و ایجاد اشتغال برای این قشر فرهیخته مؤثر خواهد بود. 

فریدون همتی همچنین با اشاره به مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان در خصوص نامگذاری هفته فرهنگ و هنر هرمزگان، تصریح کرد: پنجم تا دوازدهم اردیبهشت ماه به نام هفته فرهنگ و هنر هرمزگان نامگذاری شده و تلاش داریم با بهره گیری از ظرفیت های هنری موجود در استان، فرهنگ، آداب و رسوم مردم این منطقه را به کشور معرفی کنیم.

 

وی ضمن قدردانی از اقدامات و تلاش های مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان  با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت های فرهنگی در هرمزگان، خواستار تخصیص اعتبار لازم به منظور تکمیل پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی با توجه به سال پایانی خدمت رسانی دولت تدبیر و امید به مردم هرمزگان شد و گفت: علی رغم اقدامات خوبی که در این حوزه به‌ویژه طی چند سال اخیر در استان انجام شده است  تکمیل پروژه های نیمه تمام می تواند به یک کار ماندگار تبدیل شود .

 

هم چنین در این دیدار با دعوت استاندار هرمزگان ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اردیبهشت ماه سال آینده به منظور افتتاح مجتمع فرهنگی هنری خمیر ، مجتمع فرهنگی هنری فین و مجتمع فرهنگی هنری الزهراء بندرعباس به هرمزگان سفر می کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها