به بهانه مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در لهستان ؛

نگاهی به آخرین وضعیت مجید عسکری ملی پوش هرمزگان



صبح ساحل، ورزشی ـ با اعلام لیست نهایی مسابقات وزنه برداری قهرمانی 2013 جهان در لهستان، مجید عسگری وزنه بردار هرمزگانی به عنوان نخستین نماینده کشورمان در رده هشتم وزن 62 کیلوگرم قرار دارد.

 

هشتادمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی مردان جهان از فردا با حضور 188 وزنه بردار از 53 کشور دنیا آغاز می شود و مجید عسکری، به عنوان نخستین نماینده ایران ساعت 21 و 25 دقیقه  سه شنبه 30 مهر ماه روی تخته خواهد رفت. عسکری با رکورد ورودی 303 کیلوگرم در دسته 62 کیلوگرم در رده هشتم قرار دارد. ملی‌پوشان پیش از حضور در جهانی لهستان در دو رقابت برون مرزی یعنی مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های یونیورسیاد شرکت کردند و تا حدودی محک زده شدند. همچنین همزمان با هفته اول و دوم لیگ برتر هم دو مرتبه رکورد گیری انجام دادند که در ادامه نگاهی به رکورد های مجید عسگری در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های یونیورسیاد و آخرین رکورد گیری تیم ملی می‌اندازیم.

 

 - یونیورسیاد: 121 یک ضرب، 145 دو ضرب و مجموع 266 کیلوگرم

 

- دومین رکوردگیری تیم ملی: 134 یک ضرب، 171 دو ضرب و مجموع 305 کیلوگرم

 

در المپیک لندن وزنه بردار کره شمالی با مجموع 327 کیلوگرم قهرمان شد. وزنه برداران کلمبیا و اندونزی نیز هر کدام با رکورد 317 کیلوگرم در مجموع دو حرکت به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

در جهانی پاریس نیز وزنه بردار چین با 321 کیلوگرم اول، وزنه بردار کره شمالی با 320 کیلوگرم دوم شد و وزنه بردار اندونزی با 310 کیلوگرم در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها