هدفم بازی در اروپاست



صبح ساحل ، ورزشی -  مسابقات لیگ برتر جوانان استان هرمزگان این روزها در مرحله نیمه نهایی و در شرایطی حساسی قرار دارد و چهار تیم مدعی گازال جناح، شهرداری بندرعباس، صنعت برق بندرعباس و آلومینیوم هرمزگان در این مرحله برای دستیابی به جام قهرمانی رقابت تنگاتنگی دارند.

به همین دلیل به سراغ کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان، " علی فرخی نژاد" 19 ساله که به زودی تولدش خود را جشن می گیرد، رفتیم تا از وضعیت این بازیکن که به عنوان یکی از بهترین بازیکنان و آقای گل این مسابقات شناخته شده، جویا شویم.

*تا اینجای مسابقات سطح رقابت ها را چطور دیدید؟

مسابقات از سطح بالایی برخوردار است و نسبت به سال گذشته تیم ها از لحاظ فنی ارتقا یافته اند و تمامی تیم ها از بازیکنانی با شرایط مناسبی برخوردارند.

*وضعیت تیم آلومینیوم هرمزگان را در این فصل را چطور ارزیابی می کنید؟

تیم آلومینیوم در این فصل تنها هدفش قهرمانی است و شرایط مناسبی را داراست و تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان در ترکیب داریم که خوشبختانه با هدایت ناصری، عبداللهی وپوردرویش تا اینجای کار با اقتدار راهی مرحله نیمه نهایی شده و امید فراوانی برای رسیدن به قهرمانی داریم.

*حضور تیم آلومینیوم در مسابقات کشوری را چطور پیش بینی می کنید؟

به طور حتم مسابقات کشوری از سطح بسیار بالاتری نسبت به استانی برخوردار است و باید برای حضوری مقتدرانه با برنامه ریزی مناسب و حمایت مدیریت باشگاه آلومینیوم بتوانیم نماینده شایسته ای برای استان هرمزگان باشیم.

*هدف نهایی خودت برای آینده فوتبال در استان و کشور چیست؟

هدف نخستم بازی در لیگ برتر ایران و در یکی از تیم های برتر کشور است و پس از آن پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورمان و بازی در لیگ های اروپایی است که با حمایت تمامی مربیان امیدوارم به این خواسته خود برسم.

*در پایان اگر حرف خاصی برای خوانندگان این مطلب دارید؟در ابتدا باید از حمایت های  محمدپور به واسطه حمایت های بی وقفه اش در زمینه فوتبال بنده تشکر کنم و همچنین از خانواده خود که در تمامی مراحل  مرا مورد لطف و حمایت خود قرار داده اند، سپاسگزارم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها