استاندار هرمزگان از مناطق سیل زده استان بازدید می‌کند



استاندار هرمزگان دقایقی پیش به منظور بازدید از مناطق سیل زده، عازم شهرستان میناب شد.

      

به گزارش صبح ساحل، مهدى دوستى همچنین پس از بررسی میدانی وضعیت روستاها و مناطق سیل زده میناب، به منظور پایش وضعیت امداد رسانی و اقدامات انجام شده پس از وقوع سیل، عازم شهرستان رودان می شود.

بر اساس آخرین آمار، طی سامانه بارشی اخیر، بیش از ۲۷۰میلیمتر در میناب و نزدیک به ۲۰۰میلی متر در رودان باران باریده است که باعث آب گرفتگی و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق شهری و روستایی و خسارت به زیر ساخت های عمومی شده است.

با توجه به وسعت آبگرفتگی به ویژه در منطقه شهری میناب، تیم های مدیریت بحران استانداری و تیم های امدادی جمعیت هلال احمر هرمزگان از ساعات اولیه وقوع سیل در منطقه حضور دارند و مشغول خدمات رسانی هستند.

       

اسکان موقت ساکنان روستای تمبک/برقراری ارتباط خطوط همراه اول در شهر رودان

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از تخلیه اضطراری و اسکان موقت اهالی روستای تمبک میناب خبر داد.

مهرداد حسن زاده صبح امروز (۱۴ دی‌ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: هشدار لازم به تمام روستاهای در معرض خطر سیل داده شده و در صورت بروز خطر، تمهیدات لازم برای اسکان موقت آن ها پیش بینی شده است.

وی در خصوص عملیات پاکسازی معابر و امداد رسانی به سیل زدگان محله سنگی رودان نیز گفت : هم اکنون ۷۰ خانوار اسکان موقت داده شده اند و هدایت آب های سطحی و رفع آبگرفتگی معابر  این محله همچنان ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان همچنین با اعلام اینکه با تلاش تیم فنی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، از ساعتی پیش ارتباط خطوط تلفن اپراتور همراه اول در شهر رودان برقرار شده است، افزود: این امیدواری وجود دارد که با پیگیری تیم فنی اداره کل ارتباطات، ارتباط تلفن همراه در سایر مناطق که به علت بارندگی های اخیر دچار اختلال شده بود، امروز سه به طور کامل برقرار شود.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها