خانه تکانی در شهرداری بندرعباس


نویسنده: صبح ساحل

«مهدی نوبانی»، شهردار بندرعباس پس از پشت سر گذاشتن جدال‌های سیاسی با اعضای شورای شهر دوباره دست به حکم شد و تغییراتی در ترکیب شهرداری ایجاد کرد. نوبانی در اولین گام پس از استیضاح نافرجام، سرپرست جدید سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری را منصوب کرد. 
به گزارش صبح ساحل، در این انتصاب، سرهنگ دوم «رسول جهانداری» از فرماندهان سپاه پاسداران جایگزین «حامد رضوانی» شد. براساس شنیده‌ها طی امروز و فردا {یک‌شنبه و دوشنبه، 19 و 20 دی ماه} تغییرات به ایستگاه معاونت خدمات شهری، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس {سازمان میادین} و حتی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری نیز خواهد رسید. که گفته می‌شود شهردار بندرعباس قصد دارد یک فرد نظامی را در سمت معاون خدمات شهری منصوب کند. همچنین براساس منابع صبح ساحل، «امید کاردانی» از پرسنل شهرداری که سابقه سرپرستی در سازمان اتوبوسرانی شهرداری را در کارنامه دارد نیز محتمل‌ترین گزینه برای تصدی سازمان میادین است. 
در این میان تغییر معاون تازه منصوب شده‌ی برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری، شائبه‌ی تحمیل قدرت شورا یا عقب‌نشینی شهردار را بوجود می‌آورد. براساس ارزیابی‌ها تمامی جدال‌ها و حاشیه‌ها میان شهردار و شورا از زمان انتصاب معاون برنامه‌ریزی شهرداری آغاز شده است. حواشی پیرامون «علیرضا زارعی» به حضور او در سمت سرپرست معاون بازرسي كل شهرداري بر می‌گردد. حال باید دید در ادامه مهدی نوبانی چه تصمیمی خواهد گرفت.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها