نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال نوجوانان هرمزگان:

شاهین مهر رودان و هرنگ جوان بستک فینالیست شدند



دو بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال نوجوانان هرمزگان امروز برگزار شد.

       

به گزارش صبح ساحل، در دو بازی برگشت مرحله نیمه نهایی در میناب تیم آوای میناب حدید از تیم شاهین مهررودان میزبانی کرد که این
بازی با تک گل هادی حیدرنژاد با نتیجه یک بر صفر به سود آوای حدید به پایان رسید اما با توجه به پیروزی سه بر یک تیم شاهین مهررودان این تیم به فینال راه یافت. قضاوت این بازی را احمد سعادتی، حسن بازرگان،  ابراهیم پیاب و کاوه بحرانی بر عهده داشتند.
در بستک تیم هرنگ جوان به مصاف شاهد هشتبندی رفت که این بازی مثل بازی رفت مساوی شد اما این بار بر خلاف بازی رفت که دو دو به پایان رسیده بود  یک یک تمام شد تا تیم هرنگ جوان بستک حریف شاهین مهر رودان در بازی فینال باشد. برای هرنگ جوان بستک عامر دیمر و برای شاهد هشتبندی ناصر عبداللهی گلزنی کردند.

علی یوسفی، شهاب احمدی، محمد شفیق شجاعی و علی کنارزردان داوران این بازی بودند.
در پایان  دور مقدماتی لیگ برتر نوجوانان هرمزگان در گروه اول تیم های آوای حدید میناب و شاهد هشتبندی با ۱۱ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان های اول و دوم ایستادند. دریانوردان بندرکنگ ۱۰ امتیاز سوم شد و آرش حاجی آباد با یک امتیاز در مکان چهارم ایستاد.در گروه دوم هرنگ جوان بستک ۱۲ امتیاز کسب کرد و صدرنشین شد. شاهین مهررودان با ۱۰ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت. کنعان میناب با ۷ امتیاز و برخ کوشه قشم با ۶ امتیاز سوم و چهارم شدند. چهار تیم آوای حدید میناب، شاهد هشتبندی، هرنگ جوان بستک و شاهین مهر رودان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها