حمله ترکیبی حزب‌الله به پایگاه صهیونیست‌ها در منطقه «البغدادی»



حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که پایگاه نظامیان صهیونیست را در منطقه البغدادی در شمال فلسطین اشغالی را طی یک عملیات ترکیبی هدف حمله قرار داده است.

 

به گزارش صبح ساحل، حزب الله لبنان اعلام کرد رزمندگانش ابتدا این پایگاه نظامی و خط دفاعی آن و همچنین محل استقرار نیروهای اشغالگر را با موشک هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین اعلام کرد: در مرحله بعد پهپادهای انتحاری مجهز به بمب، اتاق عملیات، رصد و جاسوسی این پایگاه را هدف قرار دادند.

حزب الله تأکید کرد: در این حمله پهپادی، اهداف تعیین شده به دقت مورد اصابت قرار گرفت و باعث ایجاد چندین انفجار و آتش سوزی در این پایگاه شد. همچنین شماری از نظامیان اشغالگر در این عملیات زخمی شدند.

رسانه های صهیونیست نیز در این باره اذعان کردند: به دنبال حمله حزب الله، آتش سوزی بزرگی در منطقه الجلیل علیا روی داده است.

صبح امروز نیز حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، رزمندگان مقاومت محل استقرار نظامیان اشغالگر را مناطق جنگلی اطراف شهرک صهیونیست نشین «شتولا» در شمال فلسطین اشغالی با راکت هدف قرار دادند.

رزمندگان مقاومت لبنان امروز همچنین تجهیزات جاسوسی جدیدی ارتش رژیم صهیونیستی مرکز نظامی الراهب در شمال فلسطین اشغالی را با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

 

از ابتدای عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین در غزه علیه نظامیان اشغالگر، مقاومت اسلامی لبنان نیز با هدف درگیر کردن بخشی از توان نظامی اشغالگران عملیات گسترده ای را در شمال فلسطین اشغالی آغاز کرد.

رسانه های رژیم صهیونیستی با اذعان به تأثیرات ضربات سخت رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به شمال فلسطین اشغالی اعلام کرده اند که عملیات حزب الله در این منطقه به جنگ فرسایشی در این منطقه تبدیل شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها