ورود بیش از ۱۷هزار خودرو در روز جمعه به هرمزگان



فرمانده پلیس راه هرمزگان گفت: ورود مسافران نوروزی به استان از جمعه ۲۶ اسفند شدت گرفته و در این روز بیش از ۱۷ هزار خودروی مسافران نوروزی وارد هرمزگان شد.

   

به گزارش صبح ساحل، مهدی نیکبخت روز شنبه  ضمن آعلام آمادگی پلیس راهور درایام نوروز، افزود خودروهای خروجی از استان به طور متوسط ۳۶ درصد و تعداد خودروهای ورودی ۴۸درصد افزایش یافته است.
 وی اضافه کرد: خوشبختانه ظرف ۲روز گذشته هیچ تصادف منجر به فوتی در جاده های استان رخ نداده است.
وی ادامه داد: ۲۲ نقطه تایید شده در جاده های استان شناسایی شده است و  تدابیر لازم جهت کاهش خطر  در این نقاط اندیشیده شده و   نیروهای پلیس راه نیز به صورت محسوس و نامحسوس در حال گشت زنی جاده ای هستند و نقاط حادثه خیز را نیز به صورت ویژه کنترل می کنند.
 سرهنگ نیکبخت خاطرنشان کرد:۵۰ دستگاه دوربین، سرعت و چگونگی تردد رانندگان را به صورت آنلاین (برخط) به مرکز کنترل ترافیک جاده‌ای گزارش می کنند.
وی یادآور شد:  برخی رانندگان به محض مشاهده دوربین یا تابلوی نشان دهنده دوربین  اقدام به کاهش لحظه‌ای سرعت می‌کنند اما ۵۰ دوربین یاد شده سرعت رانندگان را به صورت متوسط محاسبه و گزارش می کنند و به همین دلیل لازم است رانندگان در طول مسیر نسبت به رعایت سرعت مجاز دقت لازم را داشته باشند.
 سرهنگ نیکبخت خودداری از صحبت با تلفن همراه ، بستن کمربند ایمنی و رعایت سرعت مجاز ز و پرهیز از سبقت غیرمجاز را عوامل افزایش ضریب امنیت رانندگان و سرنشینان خودرو در ایام نوروز دانست.

  

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها