در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي؛

28 سارق و معتاد متجاهر در کیش دستگیر شدند



رئيس پليس پيشگيري و معاون عمليات فرماندهي انتظامي ويژه کيش گفت: با اجرای مرحله دوم طرح رعد در کیش،13 سارق و 15 معتاد متجاهر شناسایی شدند.
به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ سید مسعود میرحسینی»، رئيس پليس پيشگيري و معاون عمليات فرماندهي انتظامي ويژه کيش گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت عمومي مردم، طرح تشديد فعاليت هاي انتظامي، مهار سرقت‌های خُرد و جمع آوري معتادان متجاهر و پر خطر با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط مأموران انتظامي به مرحله اجرا در آمد.
وی ادامه داد: در این طرح تعداد 13نفر از سارقان شناسايي، دستگير و به مراجع قضايي معرفي گرديده و تعداد 14 عدد کپسول گاز، 8 دستگاه موتور شارژي، 9 دستگاه پمپ آب، مقادير قابل توجه وجه نقد و لوازم منزل کشف و به مال باختگان تحويل گرديد.
اين مقام انتظامي اضافه کرد: در مدت زمان اجراي طرح و به منظور افزايش احساس امنيت در جامعه ضمن پاکسازي بوستان ها و تفرج گاه ها تعداد 48 نفر از اخلال کنندگان در نظم و افرادي که ايجاد مزاحمت مي نمودند دستگير که ضمن برخورد قانوني، از افراد اعلامي مقادير قابل توجهي مواد مخدر نيز کشف و تعداد 15 نفر از معتادين متجاهر به کمپ ترک اعتياد خارج از جزیره کیش معرفي و اعزام گرديدند.   
ميرحسيني گفت: پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي ویژه کيش با اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي «رعد» برخورد با هنجارشکنان، سارقان، فروشندگان مواد مخدر و... در نقاط مختلف جزيره کيش به ويژه بوستان ها، تفرج گاه ها و غیره را در دستور کار دارد و کیشوندان می‌توانند هر گونه موردی که احساس می‌کنند امنیت جزیره کیش را خدشه دار می‌کند به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام نمایند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها