در گفت و گوی اختصاصی با صبح ساحل مطرح شد:

عملکرد تیم شهرداری در این فصل بهتر از گذشته بود



تیم فوتبال شهرداری در این فصل از رقابت های لیگ دسته دوم عملکرد بهتری نسبت به سال های گذشته داشت.
شهرداری بر خلاف سال های  قبل که دغدغه این را داشت  که تیم در لیگ دسته دوم بماند این فصل در روزهای پایانی این مسابقات شانس حضور در لیگ دسته اول را داشت.  شاگردان امیر خلیفه اصل نتوانستند به صورت مستقیم راهی لیگ یک شوند و کارشان به پلی آف کشید که در پلی آف هم نتوانستند موفق باشند و این فصل هم لیگ یک را از دست دادند. در بازی برگشت پلی آف شاهد حضور هوادرانی بودیم که آمده بودند تا ناکامی های هفت ساله شهرداری بندرعباس را جشن بگیرند اما بازهم این اتفاق نیفتاد. آنچه که در پایان این دیدار شاهد آن بودیم حمایت هواداران زیادی بود که با وجود این که تیم شهرداری به لیگ یک صعود نکرده بود به  احترام  بازیکنان و کادر فنی ایستادند و  تشویق کردند. هر چند عده ای از هوادران هم ناراضی بودند و نسبت به عملکرد شهرداری در دو بازی پلی آف گله مند بودند و خواهان این بودند که سرمربی جوابگو باشد.  گروه ورزشی صبح ساحل،  با طرح دو سوال ، یک عملکرد تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در این فصل چگونه بود و دوم ، چه عواملی باعث شد که شهرداری در پلی آف موفق نشود به سراغ برخی از کارشناسان،  پیشکسوتان و مربیان جوانان استان رفته است تا نظرات آن را جویا شود.

   

 ارسطو جهانداری :  کارشناس فوتبال
عملکرد تیم فوتبال شهرداری در این فصل بهتر از چند سال گذشته بود. همه عوامل زحمت کشیدند و خسته نباشند، باتوجه به این که بنده درجریان جزییات تیم نبودم نمی توانم با جزئیات خدمت شما بگویم ولی به قول معروف تکیه بر جای بزرگان نتوان زد بگزاف مگر اسباب بزرگی همه آماده کنی.  یعنی باید همه چیز و همه افراد در حد قابل قبول باشند و تجربه کافی داشته باشند تا مجموعه نتیجه بگیرد والا تیم‌ با بازیکن و مربی خوب تیم نمی شود  باید همه عوامل در حد مطلوب باشند . من بعضی از بازی ها را از طریق فضای مجازی دیدم شهرداری وقتی بعضی بازی‌های  تو خونه را نتیجه  نمی گرفت اونجا باخته بود و نباید سرنوشتش به پلی اف می کشید و باید صعود مستقیم می داشت و در پلی آف هم شرایط بازی خاصه و این هم باز از بی تجربگی بود که نتوانست نتیجه بگیرد.  حریف تجربه اش بهتر بود و نتیجه گرفت ولی ساختار تیمداری شهرداری ساختار خاصی است  و به همین منظور درصورت ادامه همین رویه بازم بعید است موفق شود.
  
رضا نوری زاده : مربی و کارشناس فوتبال:
من ابتدا یک خسته نباشید به بازیکنان و کادر فنی تیم می گویم چون شاهد بودیم که طی یک فصل چه زحماتی کشیدند.
وی بیان داشت: من تجربه حضور در پلی آف را داشته‌ام. در سال ۹۰ و ۹۱ بود که برای صعود آلومینیوم المهدی مجبور بودیم دو بازی پلی آف را با نماینده چهارمحال بختیاری انجام دهیم. بازی اول را در بندرعباس دو بریک بردیم و در بازی برگشت که واقعا بازی سختی بود و هوادران زیادی به ورزشگاه آمده بودند با تلاش فراوان باز هم دو بریک به برتری دست پیدا کردیم و به لیگ دو صعود کردیم. من اعتقاد دارم که شهرداری بندرعباس باید در بازی اول پلی آف فشار روانی کمتری روی بازیکنان می آوردند و حداقل با یک تساوی به بندرعباس می آمدند تا بازیکنان در بازی برگشت فشار روانی کمتری را تحمل می کردند. بازی فوتبال بازی بی‌رحمی است و هرچه در یک بازی خوب هم باشی شاید شاهد آن روی فوتبال باشید و زحمات شما بر باد رود اتفاقی که برای شهرداری بندرعباس افتاد. شهرداری باید در یک هفته فرصتی که در بازی برگشت داشت از نظر روحی و روانی بیشتر روی بازیکنان کار می کرد کاری که یقین دارم کادر فنی این کار را انجام داده است ولی بهتر بود که کادر‌فنی در این زمینه از تجربه مربیان و بازیکنان با تجربه تر بهره می برد. کادر فنی می توانست در بازی برگشت پلی آف از بازیکنان خلاق تر و بازیکنانی که سرعت و دوندگی بیشتری داشتند بهره می برد.
حضور تماشاگران بی شمار هم روی مسله روانی بازیکنان و کادر فنی تاثیر گذاشته بود و آن ها را تحت فشار قرار داده بود که حضور یک فرد با تجربه روی نیمکت   می‌توانست کمک بزرگی در این زمینه برای شهرداری باشد.
باید اولویت اول شهرداری در بازی برگشت پلی آف گل نخوردن بود و شک نکنید که اگر شهرداری گل اول را نمی خورد یقینا نتیجه لازم را در این بازی می گرفت.
وقتی شما در خانه بازی می کنی و بازی در خانه حریف را هم واگذار کرده اید تیم مهمان می آید دفاعی بازی می‌کند و چشم به ضدحمله می دوزد و ضدحمله در فوتبال همیشه خطرناک تر از حمله تیمی است. در پایان می گویم همه چیز تمام نشده است و با امید به آینده رو به جلو حرکت کنیم تا به نتیجه دلخواه خود برسیم.
  
 حسین جباری زاده : کارشناس ورزش
در خصوص عدم نتیجه‌گیری  تیم شهرداری بندرعباس بنده فکر می کنم که تیم چه از لحاظ فنی  و  مدیریتی در سطح بسیار خوبی قرار داشت .
شهرداری ، بازی های روانی در طول فصل داشت و نتایج خوبی هم گرفت ولیکن در انتهای فصل ما شاهد این بودیم که متاسفانه با این که امتیازاتی از تیم های رقیب جلو بود در چند بازی آخر موفق عمل نکرد و نتوانست به صورت‌ مستقیم به لیگ يک صعود کند و همین باعث شد که تیم به پلی آف برود.  متاسفانه در دو  بازی  پلی‌آف تیم تمرکز کافی را نداشت و نتوانست نتیجه دلخواه را  بگیرد . یکی از دلایل اصلی که من فکر می کنم شهرداری نتوانست نتیجه بگیرد در این چند سال آخرین تیمی بوده که بسته شده حتی همین فصلی هم که گذشت شما  نگاه کنید می‌بینید که تیم شهرداری ۱۵ یا ۲۰ روز قبل از شروع مسابقات بسته شد و اولین بازی را با ۱۲ یا ۱۳ بازیکن برگزار کرد.‌  در این فصل بر خلاف فصل های گذشته همه مسوولان از این تیم حمایت کردند اما این که در دو بازی پلی آف چرا این گونه شد و نتوانستیم دل این همه هوادار را شاد کنیم باید خود کادر فنی جوابگو باشند و باید کادر فنی از مردم عذر خواهی نماید. به هر حال این فصل هم شهرداری از صعود به لیگ دسته اول ناکام ماند و بنده  پیشنهاد می کنم که قبل از این که فصل جدید شروع شود مسئولین شورای شهر، شهردار و  سایر کسانی که در این جایگاه هستند کمک کنند که یک تیم قوی با قدرت ، بازیکنان خوب  بسته شود تا فصل جدید دوباره شرمنده هواداران خود نباشیم.
  
 نادر غله بانی: مربی فوتبال
شهرداری بندرعباس امسال به لحاظ کسب امتیاز روند بسیار خوب و مناسبی داشت که درطول نیم فصل اول این روند صعودی بود. بگونه ای که در هفته چهاردهم تا بیستم به صدرجدول هم رسید  اما بعد از آن باچند تساوی پیاپی صدرجدول را ازدست داد. شهرداری  به طورکلی نوسان چندانی نداشت و عملکرد مناسب و باثباتی داشت.
در مرحله پلی آف گره کار شهرداری بندرعباس آنجا بود که غیبت بازیکنان مصدوم چون مصطفی ماهی کاملا به چشم آمد.  عدم تمرکز کافی که درساق بازیکنان همراه با ترس شده بود مانع ازگلزنی بازیکنان مابود به گونه ای که پنالتی هم هدر رفت.  گل های زود هنگامی که دربازی برگشت دریافت کرد و توپهایی که توسط مهاجمین در دهانه درواز ه باتیرک متوقف شدند همگی از عدم تمرکز مناسب بازیکنان برای این مرحله بود.
  
 حجت قاسمی: پیشکسوت فوتبال
عملکرد کلی تیم در طول فصل عملکرد خوبی بود ونتایج تیم فوتبال شهرداری بیانگر این موضوع می باشد.
عواملی که باعث عدم صعود تیم فوتبال در مرحله پلی آف شد به نظر بنده ، یک دوری ۲۰ روزه تیم فوتبال شهرداری از مسابقات رسمی باتوجه به شرایط پیش آمده گروه مقابل ، دوم ، عدم استفاده از موقعیت های گل به دست آمده در دو مسابقه رفت و برگشت پلی آف ، سوم مصدومیت دو  نفر از بازیکنان خوب تیم و نداشتن بازیکنان مثمر ثمر بر روی نیمکت از دلایل نتیجه نگرفتن شهرداری بندرعباس در دو بازی پلی آف بود.
 
 عباس براهویی: مربی  فوتبال
عملکرد تیم شهرداری در این فصل با وجود داشتن بازیکنانی که سابقه حضور در لیگ برتر و لیگ یک و همچنین بهترین‌های هرمزگان در این تیم و سیستم رونده ای که در بازی های این تیم که همیشه در حال حمله بودن این نوید را می داد  که به راحتی بتواند از گروه به عنوان تیم اول به لیگ یک صعود کنند که متاسفانه یکی از دلایل که بنظر بنده نتوانستند به عنوان تیم اول از گروه صعود کنند در مرحله حساسی که نتایج خوبی گرفتن خیلی زود سرمربی  قول صعود را رسانه ای کرد که دقیقا بعد از آن  بود که در سه بازی پیاپی نتیجه لازم را نگرفتند  و از کورس قهرمانی عقب افتادند و  تیم  برای دوم شدن جنگید که موفق هم شدند. در بازی پلی آف در اصفهان از فرصت خوبی که داشتند برای تساوی نتوانستند استفاده کنند و ضربه پنالتی را از دست دادند  اما در مرحله دوم و در زمین خودی متاسفانه بازم از همان  شیوه قبلی که بازی کاملا تهاجمی در تمامی لحظات در دستور کار خود قرار دادند که باعث  شد تمرکز دفاعی تیمی را از دست بدهند  و عدم تمرکز تیمی باعث شد که در دو ضدحمله تیم ون پارس اصفهان یک خطای پنالتی و بعد از آن  هم گل دیگری را بخورد. باید به این موضوع کادر فنی پی می‌برد که شرایط پل آف شرایط خاصی است و نباید بی گدار به  آب می زدند.  در بازی برگشتند  هرچه از کناره های تیم حریف ارسال زمینی کردند  به نتیجه رسیدن و دو گل مثل هم را زدند اما بعد از ده نفر شدن تیم حریف شروع به ارسال های مستقیم کردن که خط دفاعی بلند زن حریف موفق بود و در چند موقعیتی هم که داشتند  شانس با تیم شهرداری همراه نبود . در مجموع ما شاهد یک فوتبال رونده و زیبا و توان بالای بدنی در این فصل از شهرداری بندرعباس شاهد بودیم .بنده به نوبه خودم یک خسته نباشید و خدا قوت به کادر فنی بازیکنان و هواداران پرشور شهرداری دارم و امیدوارم در سال آینده تیم شهرداری بتواند برای اولین بار یک نتیجه گروهی تیمی را در کارنامه خود ثبت کند .
   
 حمید ناصری : مربی فوتبال
اول باید  از سرمربی تیم خیلی تشکر کرد . عملکرد عالی در  طول مسابقات داشت و  از بازیکنان بومی به خوبی استفاده کرد . از شهردار هم تشکر می کنم  بابت  این که دغدغه مالی برای اولین سال تیم نداشت  .
بازی پلی آف بازی شانس است و هر تیمی که با حوصله  با تمرکز  بالا و از کمترین موقعیت به نحوه صحیح استفاده کند برنده میدان است که شانس با شهرداری نبود.
  باز هم باید از کادر فنی ومدیریت بابت اتفاق خوب که کشيدن این همه تماشاگر در ورزشگاه بود  تشکر کرد. امیدوارم سال بعد اتفاق خوبی برای استان رقم بخورد و شهرداری به لیگ یک صعود کند.
  
 محمد دریایی : مربی فوتبال
شهرداری این فصل،  عملکرد قابل قبولی داشت و برای اولین بار بود که بعد سال ها به پلی‌آف صعود کرد و برای رسیدن به پلی آف واقعا زحمات زیادی کشیدند.
عدم تمرکز بازیکنان در زمان های حساس بازی باعث شد که تیم به خوبی نتیجه لازم نگیرد و صعود نکند،  همچنین  نداشتن نیمکت قوی که بتواند جایگزین خوبی برای بازیکنان اصلی باشد از دلایلی بود که تیم به لیگ یک نرفت.
            
 رضا ناصری : مربی فوتبال
به نظر بنده این فصل تیم شهرداری عملکرد بسیار خوبی  را پشت سرگذاشت و شخصیت صعود به لیگ یک را داشت. بازی های بسیار خوبی از این تیم دیدیم  و امیر  خلیفه اصل  آماده سازی تیم  را  خیلی خوب و به موقع  شروع کرد.
با مدیریتی که پشت سر این تیم بود  توانست بازیکنان مورد نیاز سرمربی و اردوهای پیش فصل خوب در زمان  مناسب برگزار کند  و در حین فصل رقابت تنگاتنگی در صدر جدول رده بندی با چوکا تالش داشت و فکر کنم این فصل کمتر دچار مسایل حاشیه ای و مالی نسبت به سال های قبل بود و همین امر سبب شد با درایت کادر فنی خوب در راس آن  امیر خلیفه نتایج بسیار درخشانی بگیرد  و امید به صعود در دل ورزش دوستان هرمزگانی بعد از چند فصل حضور شهرداری در لیگ دسته دوم ، زنده شد ولی متاسفانه در بازی پلی آف شرایط
جوری پیش نرفت که این تیم با لیاقتی که داشت صعود کند.
            
 محمد اسفند یاری:  فوتبالیست‌ پیشکسوت
به نظر بنده عملکرد تیم  شهرداری بندرعباس در این فصل فوق العاده بود ولی در نیم فصل دوم  نبود دو یا سه بازیکن خوب باعث شد این تیم به لیگ یک صعود  نکند.  
قطعا اگر دو یا سه بازیکن  خوب به تیم  تزریق می کردند  تیم شهرداری  فصل جدید در لیگ یک بود.
بازم جای بسی تشکر و قدردانی دارد از تمام مجموعه خوب شهرداری ولی از صعود نکردن تیم  ناراحت شدم و تا صبح خوابم نبرد و بعید می دانم دیگر  شهرداری به همچون جایگاهی برسد.
 اسماعیل مرادی: دبیر هیات فوتبال بندرعباس
شهرداری بندرعباس پس از سال ها مدیریت ضعیف و فرسایشی با تغییرات اساسی که در مدیریت باشگاه و تیم فوتبال رخ داد بهترین عملکرد را طی سالیان اخیر داشت که جا دارد از همه عزیزان بابت این شور و نشاطی که به جامعه دادند تا ما پس از سال ها دوباره ورزشگاه بزرگ خلیج فارس رو مملو از جمعیت ببینیم تقدیر و تشکر کنیم.‌  شهرداری در این فصل یک کادر فنی خوب ، بازیکنان اغلب بومی و مستعدی داشت  که فرصت عرض‌اندام پیدا کردند.
تنها دلیل ناکامی تیم شهرداری را بنده در پلی آف فقط بدشانسی فوتبالی می دانم .
 شهرداری در بازی رفت و برگشت یک سرو گردن از حریف خودش سرتر بود ، وقتی توی شش قدم توپ شما به تیرک دروازه می خورد و پنالتی گل نمی شود  این
یعنی بدشانسی. این تیم با حفظ کادر فنی و تقویت بازیکن قطعا سال آینده با اقتدار راهی لیگ یک خواهد شد.
 غفور محمد پور : مربی فوتبال
عملكرد شهرداری نسبتا قابل قبول و خوب بود. اما در هفته های پايانی و بازی های خانگی عملكرد قابل قبولی را از خود نشان نداد و از دست دادن امتيازات خانگی در پايان از صعود مستقيم به ليگ يک جا مانديم.
در بازی پلی آف هم  كم تجربگی بازيكنان در بازی حساس و مهم وعدم استفاده از موقعيت های به وجود آماده باعث شد تا سهمیه لیگ یک را نگیریم.
                 
 محمد کریمی : مربی و پیشکسوت فوتبال
عملکرد باشگاه شهرداری در طول فصل عملکرد مناسبی بود اما چند لغزش در طول فصل باعث شد این تیم شایسته مستقیم صعود نکند  و در  پلی آف بازی کند.بعد از سال ها همدلی و حمایت ازین تیم مشهود بود. یک کادر فنی همدل و با دانش با بازیکنان خوب و بازی‌های حساب شده امیدواری زیادی در استان به وجود آورد.  به نظرم تنها دلیلی که شاگردان شایسته امیر خان نتوانستند مانع آخر را از پیش رو بردارند  نداشتن آمادگی ذهنی و عدم کنترل هیجان  کاذب به خصوص در بازی برگشت  بود  و نتوانستند موفق باشند.
              
 مجتبی سلیمانی: فوتبالیست
با تغییرات مدیریتی که در ابتدا  فصل داشتیم انتظارات اهالی فوتبال از تیم در حد مدعی نبود. عملکرد تیم رفته رفته با انگیزه ای که بازیکنان بومی امسال داشتند توقعات را بالا برد.‌ در نیم فصل توقع پوشش نقاط ضعف از کادر فنی داشتیم که باید دید چرا در نقل انتقالات موفق نبودیم. در دیدارهای پلی آف با احترام به کادر فنی و شرایط ویژه به خصوص دیدار برگشت اسیر احساسات بودیم.  متاسفانه با وجود بازیکنان کلیدی و موثر بازهم موضع خوبی در ادامه کار نداشتیم. تلاش مجموعه بازیکنان،کادر فنی و مدیریت در مجموع ستودنی بود.
                
 فرهاد مظفری: مربی فوتبال
تیم فوتبال شهرداری امسال بعد از مدت ها شور و شوق را  به سکوهای ورزشگاه خلیج فارس آورده بود ولی متاسفانه پایان تلخی رقم خورد و از صعود به لیگ یک  بازماند. امیر خلیفه اصل تیم خوب و منسجمی را بسته بود و این تیم نسبت به تمامی تیم هایی که شهرداری در لیگ دو حضور داشت بهتر بود ولی خوب مثل این که این فصل هم قسمت نبود و شانس با شهرداری یاری نکرد که به لیگ یک صعود کند.‌به نظر من یکی از عامل های مهمی که شهرداری در پلی‌آف موفق نشد و  کار را برای شهرداری سخت کرد فاصله ای بود که بعد از آخرین بازی که شهرداری در لیگ انجام داد تا زمان بازی پلی آف بود.  امیدوارم‌ که در سال آینده این اتفاق رقم بخوره و شاهد حضور شهرداری و دیگر نماینده های استان  در لیگ یک و حتی لیگ برتر کشور باشیم.
                 
 سبحان کوهی : مربی   و کارشناس فوتبال
در کل نمره خوبی می شود به مجموعه تیم شهرداری داد. عملکرد مناسبی داشتند و تا مرحله پلی آف پیش آمدند و معتقدم اگر سخت گیری بیشتری داشتند برای کسب امتیاز های کلیدی در هفته های آخر کار به پلی آف نمی کشید.
در پلی آف هم کار واقعا سخت بود. تیم ون پارس حریف قابل احترامی بود و در بازی برگشت با توجه به شرایط آب هوایی بندرعباس استراتژی درستی اتخاذ کرده بودند  اما تیم شهرداری در نیمه دوم احساسی عمل کرد و اگر با صبوری بیشتری با  بازی روی زمین و چرخش توپ و استفاده از بازیکنان خلاق در فضای مناسب  می توانستند نتیجه مطلوب را به دست آورند.  با تمام این تفاسیر شانس هم با نارنجی پوشان همراه نبود و توپ های شلیک شده به سمت دروازه به تیرک دروازه و بازیکنان حریف برخورد کرد. امیدوارم این تیم و کادر خوبش حفظ شود و  قطعا سال آینده صعود خواهند کرد.  ثبات در مدیریت و کادر فنی می تواند به فوتبال ما کمک بکند.
                    
 جعفر غلامی: مربی و کارشناس فوتبال
اگر بخواهیم عملکرد کلی شهرداری بندرعباس را در  فصل اخیر  مورد بررسی قرار دهیم یقینا در موضوع فنی عملکرد قابل قبولی را ارائه کردند.  با توجه به این که در تمام فصل جز تیم های بالا نشین جدول بودند و این در حالیست که حتی در چند هفته پایانی شانس این را داشتند که به عنوان تیم اول گروه به لیگ یک صعود کنند. البته فراموش نکنیم تیم شهرداری بندرعباس نسبت به خیلی از رقیب های خود زمان زیادی را در پیش فصل از دست داد اما با تدبیر کادر فنی این تیم بسیار آماده روانه مسابقات شد.
اما در خصوص بازی پلی آف با تیم ون پارس نقش جهان اصفهان باید این طور گفت : که در مرحله  اول فراموش نکنیم که  تیم ون پارس بدون شک یکی از تیم های  قدرتمند  از لحاظ اقتصادی در لیگ دو بود که از مدیریت و حمایت بسیار عالی بهره می برد.در بازی رفت تیم شهرداری بندرعباس بسیار عالی بازی را مدیریت کرد به طوری که علاوه بر ندادن موقعیت به تیم حریف صاحب چند موقعیت عالی گلزنی هم شد که متاسفانه از دست رفت اما روی یک شروع مجدد و عدم یارگیری شهرداری گل اول را دریافت کرد
و بعد آن شهرداری علاوه بر مالکیت توانست موقعیت‌های متعددی را به دست بیاورد که می توان به ضربه پنالتی از دست رفته شهرداری بندرعباس اشاره کرد.اما بازی برگشت شهرداری فوق العاده شروع کرد به طوری که در شش دقیقه صاحب دو موقعیت گلزنی شد که یکی پس از دیگری از دست رفت و در یک ضد حمله تیم ون پارس صاحب یک ضربه پنالتی شد که برخلاف جریان بازی تیم شهرداری بندرعباس دروازه اش باز شد که بعد از آن فشار روانی زیادی روی بازیکنان آمد که باعث شد کمی تصمیمات عجولانه بگیرند.  اصرار به ارسال سانتر بلند در حالی که تمام ضربات سر مدافعین ون پارس می زدند. بخواهیم بازی برگشت به صورت خلاصه بنویسیم ، شروع عالی و به دست آوردن موقعیت اما درخشش دروازبان و گاهی هم بی دقتی در ضربه پایانی ، آسیب پذیر بودن در هنگام ضد حمله که باعث شد یک خطای پنالتی و یک گل به ثمره برسد، اصرار به ارسال بلند در حالی که هر دو گل شهرداری از ارسال پاس روی زمین از جناحین به دست آمد و نداشتن تمرکز و آرامش در محوطه جریمه حریف از عواملی بودند که شهرداری در مرحله پلی آف موفق نشد.
               
 محسن رحیمی: مربی فوتبال
شاید شهرداری شروع خوبی نداشت ولی رفته رفته جایگاه خوبی را برای خودش پیدا کرد و چندین هفته هم در صدر جدول باقی ماند و حتی اگر کمی دقت بیشتری در هفته های که صدر جدول بودن انجام می دادند  خیلی راحت می توانستند به عنوان تیم اول گروه صعود کنند. حالا باید دید چی عواملی باعث شده که در آن شرایط صدرجدول را از دست دادند  و این هم فقط عوامل باشگاه و کادر فنی باید دنبال چرایش باشند و از آن  درس بگیرند. حالا باید دید سال‌های قبل و امسال چنین اتفاقی در باشگاه شهرداری برای عدم نتیجه گیری افتاده یا نه. معمولا بازی های پلی آف  تیم های  برنده می شوند  که هم تمرکز کافی داشته باشند  هم از نقاط ضعف و قوت تیم خود و حریف آگاه باشند.  شاید شهرداری اگر عواملی که در کنارشون بودند  با شرایطی که برای تیم به وجود آورده بودند  باعث شدند که از این مسعله غافل بمانند  و ضربه بزرگی به تیم وارد شد.
               
 محمد رزم : مربی فوتبال
تیم شهرداری با وجود دیر بسته شدن در فصل جاری و اختلاف نظرات اعضای  شواری شهر با شهردار و مجموعه جهت تیم داری در لیگ  دو با درخواست هواداران و فشار رسانه ها و از دست دادن ۸ هفته طلایی دوران آماده سازی با تلاش و زحمت کادر خوب و بومی شروع  بسیار خوبی را داشت و تا نیم فصل اول با تمام این مشکلات با اعتماد به سرمربی و کادر بومی خود نتایج خارج از تصور گرفت.
تیمی که در دوره های قبل برای بقا می جنگید حالا شور و هیجان و شخصیت فوتبال را دوباره به شهر و استان برگرودنده و توقع بالای هواداران برای صعود به لیگ دست یک استرس کادر فنی و بازیکن‌های خوب این تیم را بالا برد. با یار گیری در نیم فصل و حمایت استاندار و مجموعه شهرداری تا هفته های پایانی مدعی اول صعود بودیم  ولی مشکل از جایی شروع شد که همدلی در بین مسئولین شورا از بین رفت و این دو دستگی سیاسی متاسفانه روی روند تیم تاثیر گذاشت .
اگر روز اول از شکل گیری هیچ کسی انتظار صعود را نداشت حالا نقطه ای بودیم که تیم برای صعود مستقیم می جنگید و در صدر قرار داشت. چند بازی آخر سرنوشت ساز در بندرعباس و خارج از خانه از دست دادیم تا از کسب صعود مستقیم به لیگ دسته یک تلاش برای گرفتن سهمیه پلی آف کنیم و با تمام مشکلات تیم به پلی آف رسید . بازی اصفهان و دقیقه ۱۳ با دست دادن فرصت طلایی کاپیتان و عقب افتادن تیم با یک کرنر و  پنالتی سوخته  توسط شوریابی امید ها کم رنگ شد.  
با تلاش کادرفنی و حضور مسئولین برای روحیه دادن به تیم به بازی برگشت در بندرعباس و با  حضور هزاران نفر در ورزشگاه که برای مدت ها صندلی های خاک خورده استادیوم به خود می دید برای جبران دقیقه ۷ با پنالتی به سود ون پارس  سکوت ورزشگاه و عقب افتادن شهرداری کسی انتظار بازی خوب و رو به جلو شهرداری را نداشت . تیم شهرداری قبل از پنالتی در چند صحنه می توانست به گل برسد اما روز خوبی برای فوتبال استان نبود و در ضد حمله گل دوم ون پارس پایان سودای حضور  تیم شهرداری به لیگ یک را می داد. در دقایق پایانی نیمه اول با گل اول شهرداری هیجانی به ورزشگاه برگشت که قابل وصف نبود.
حمایت هواداران با گرمای شدید هوا و شرجی تیم را جلو برد ولی با تلاش بازیکنان فقط اندازه یک گل نتیجه داد و شهرداری با عین شایستگی و لیاقت صعود نکرد.
 شاید چند هفته پایانی می توانست مجوز صعود مستقیم را صادر کند اما استرس و هیجان اجازه نداد.
 باید تشکر کنیم از کادر فنی خوب تیم شهرداری ، بدنسازی فوق العاده تیم در اصفهان با ارتفاع بالا از سطح دریا خیلی بهتر از تیم ون پارس در پرس و دوندگی بود.
                      
 حرف پایانی
در پایان باید به این موضوع  اشاره کنیم که خیلی از پیشکسوتان،  مربیان،  کارشناس فوتبال و فوتبالیست هرمزگانی حاضر نشدند که جوابگو سوالات صبح ساحل باشند.
امید است که با یک برنامه ریزی بهتر و تصمیم به موقع گرفتن برای تیمداری کردن تیم شهرداری بندرعباس در این فصل از لیگ دسته دوم سال آینده پس از ۸ سال شاهد حضور تیم شهرداری بندرعباس در لیگ دسته اول کشور باشیم، نه این که باز هم مثل هر سال دست روی دست بگذاریم و با لجبازی های سیاسی دوباره کار به اما و اگر بکشد و دوباره دقیقه نود تصمیم به تیمداری یا عدم تیمداری گرفته شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها