پلیس میناب خبرداد:

دستگیری دزد انبه در میناب / باغداران انبه سطح نگهبانی را بالا ببرند



فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: با هوشیاری و تلاش پلیس میناب چهار نفر سارقان حرفه ای باغات با 6 فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ عباس قاسمی»، فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت باغات در مناطق روستایی شهرستان میناب و متواری شدن سارق یا سارقان پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی های مستمر و هدفمند 4 نفر از سارقان سابقه دار و حرفه‌ای باغات کشاورزی را شناسایی و در یک عملیات پلیسی متهمان را در حین سرقت دستگیر کردند.

قاسمی گفت : متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به 6 فقره سرقت اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: دستگیری این باند سارق حرفه ای و سابقه دار ، موجب رضایتمندی شهروندان و کشاورزان زحمتکش گردید که لازم است شهروندان بویژه باغداران و کشاورزان عزیز با گماردن نگهبان و افراد مطمئن در باغات خود در پیشگیری از وقوع سرقت بیش از پیش با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها