13

مهر

1403


ورزشی

03 مرداد 1401 10:36 0 کامنت
فستیوال رده سنی  زیر ۱۲ سال مدارس فوتبال استان هرمزگان برگزار شد. 
به گزارش صبح ساحل، فستیوال زیر ۱۲ سال مدارس فوتبال استان هرمزگان با حضور ۱۴۰ بازیکن نونهال و نوجوان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار و  نفرات برتر شناسایی شدند. 
منصور رئیسی، رئیس کمیته استعدادیابی و جوانان استان در حاشیه  این فستیوال با اشاره به حضور تمام شهرستان های استان تاکید نمود که در قالب این طرح استعدادها و نخبگان فوتبال استان شناسایی و به فستیوال کشوری اعزام می شوند.  وی افزود: مرحله دوم این فستیوال یک ماه دیگر درشهریور ماه برگزار می شود.
 
  
فستیوال رده سنی  زیر ۱۲ سال مدارس فوتبال برگزار شد 
رئیسی اظهار داشت: برای برگزاری این فستیوال از استعدادیاب‌های با تجربه  برای شناسایی استعدادها استفاده شد.
وی با اشاره به معرفی این بازیکنان به اردوهای یک روزه رده‌های سنی تیم‌های ملی ادامه داد: در حال حاضر شرایط برای بروز و شکوفایی استعدادهای فوتبالی برای نونهالان و نوجوانان توسط هیات فوتبال و کمیته جوانان  و استعدیابی استان  فراهم شده  است.
رئیس کمیته استعداد یابی وجوانان استان با بیان این که در بحث فستیوال علاوه بر مسایل فنی و فوتبالی، به ترویج و نشر ارزش های انسانی و اخلاقی توجه و تاکید می‌گردد، توضیح داد: احترام به ارزش ها و حفط اخلاق نسبت به تیم های مقابل، مربیان، داوران و... از جمله مباحثی است که به این بازیکنان نونهال در قالب فستیوال آموزش داده می گردد.
رییسی بیان داشت: دراین فستیوال شهرستان های بندرلنگه، میناب، رودان، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و بندرعباس شرکت داشتند و فریدون ملیوار ، ولید بلبلی ، حسین آتشین ، ابوالقاسم الماسی ، عظیم جهانگیری ، جعفر غلامی، حمید آشوری و اسد جمالی به عنوان استعدادیاب در این طرح با کمیته استعدادیابی وجوانان هرمزگان همکاری کردند.
دیدگاه ها (0)
img