قتل برادرزن به خاطر اختلاف خانوادگی در بندرعباس

میانجیگری ختم به جنایت شد



پادرمیانی برای حل دعوای خانوادگی یک  زوج، سرانجام به قتل برادرزن منجر شد. مدتی قبل، جوانی 25 ساله تبعه افغان که در کرمان با همسرش دچار مشکلات خانوادگی شده بود برای حل این اختلافات به نزد برادران همسرش در بندرعباس آمد اما این دیدار رنگ خون گرفت. برادر وی قاتل شد و خودش مشاور در قتل.
  

  جدل خونین

ساعت 17و 30 دقیقه سه‌شنبه 25 مردادماه جاری، کارگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی، شعبه قتل هرمزگان  از قتل مرد 22ساله افغان به نام فرامرز در روستای چهچکور مطلع شدند .آن‌ها پس از حضور درصحنه با جسدی  کنار خانه‌ای در حال احداث روبرو شدند که از ناحیه  قفسه سینه  مورد ضربات چاقو  قرارگرفته بود. در تحقیقات مشخص شد که روز حادثه دو برادر به نام‌های حسین  و مهدی  که با دو خواهر ازدواج‌کرده بودند برای حل و اختلاف زندگی  یکی از برادران (مهدی)، به همراه پدر و مادرشان و همچنین فردی به‌عنوان ریش‌سفید  از شهرستان  بافت کرمان  به منزل مقتول (فرامرز)مراجعه کردند.  فرامرز  به همراه برادرش  گویا در زندگی دو خواهر و دامادشان دخالت می‌کردند. گفتگو از سر گرفته ، ولی مکالمات  به درگیری لفظی  در کوچه منجر شد تا اینکه  فرامرز با عصبانیت به‌صورت مهدی سیلی محکمی زد .حسین با دیدن این لحظه  به طرفداری از مهدی با چاقو چند ضربه به بدن فرامرز  وارد کرد. فرامرز  نقش بر زمین شد. حسین  بعد  از این اتفاق به‌سرعت  به همراه مهدی با  خودروی پراید به سمت  کرمان متواری شدند.
  

  فرار نافرجام  به بزنجان کرمان 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از یک فقره درگیری منجر به قتل واقع در روستای چهچکور مطلع و بلافاصله جهت بررسی به محل اعزام شدند. وی افزود: مأموران پس از حضور در محل مشاهده کردند یک جوان تبعه افغانستان از ناحیه سینه مجروح و در محل فوت‌شده که در بررسی اولیه صورت گرفته مشخص شد افرادی تبعه افغان، ساکن کرمان به جهت حل مشکل خانوادگی میان یک زن و شوهر تبعه افغانستان که بستگان یکدیگر بودند در روستای چهچکور از توابع بندرعباس با یکدیگر قرار ملاقات گذاشته که پس از حضور طرفین در محل به علت عدم سازش در حین صحبت کردن ابتدا به‌صورت لفظی و سپس فیزیکی باهم درگیر که در این درگیری یکی از طرفین به‌وسیله چاقو مجروح شده و به علت شدت جراحات وارده در محل فوت کرده است.به گفته سردار غلامرضا جعفری، در اجرای دستور مقام قضائی مبنی بر دستگیری کلیه افراد حاضر درصحنه درگیری،کارگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی ،شعبه قتل هرمزگان  در ساعت یک و نیم بامداد چهارشنبه 26 مردادماه  موفق شدند قاتل و مشاور در قتل (حسین و مهدی) را  منزلی دربزنجان شهرستان بافت  کرمان دستگیر کنند. آن‌ها در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کردند و انگیزه این جنایت را اختلافات خانوادگی عنوان کردند.  
 
  

توصیه پلیس 

 فرمانده انتظامی استان هرمزگان بابیان این‌که پس از حضور کار آگاهان تشخیص هویت و اداره جنائی پلیس آگاهی و بازدید از محل و متوفی،جسد به پزشکی قانونی انتقال گردید ، باهدف پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار و مشابه در استان به عموم شهروندان و مردم این استان توصیه کرد: در حل مشکلات و اختلافات خانوادگی  با مراجعه به مراکز مشاوره تخصصی ، ضمن کنترل خشم و پرهیز از هرگونه اقدام شتاب‌زده و غیرقابل‌جبران، موضوع را از طریق مبادی قانونی و قضایی پیگیری و دنبال کنند.

روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها