دستگیری ۳۲ معتاد متجاهر در قشم



 فرمانده انتظامی شهرستان قشم از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و جمع آوری ۳۲ معتاد متجاهر در این شهرستان مرزی خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ محراب کاظمی، اظهار کرد: در پی نارضایتی مردمی از رفت و آمد معتادین متجاهر و خدشه دار شدن چهره زیبای شهر قشم و همچنین با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرایم، با دستور ویژه دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر با همکاری سازمان منطقه آزاد، شهرداری و بهزیستی اجرا شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح با تلاش های همه جانبه صورت گرفته ۳۲ معتاد متجاهر و بلامکان جمع آوری و برای درمان به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با تاکید بر استمرار طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و پاک سازی مناطق آلوده گفت: پلیس همواره سعی در ارتقای امنیت عمومی شهروندان داشته و در این راستا تمام توان و تلاش خود را به کار می گیرد.

سرهنگ کاظمی اضافه کرد: با قدردانی از مشارکت و همکاری قشموندان با پلیس در شناسایی، کشف جرایم و تولید امنیت پایدار در سطح این شهرستان مرزی از آنان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه مورد مشکوک آنها را از طریق تلفن مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کم ترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها