دستگیری ۱۰۸ سارق و کشف ۱۳۲ فقره سرقت در هرمزگان طی ۴۸ ساعت گذشته



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با سرقت با دستگیری ۱۰۸ سارق و کشف ۱۳۲ فقره سرقت در سطح استان طی ۴۸ ساعت گذشته خبرداد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی و با مشارکت مأموران انتظامی کوپ های تابعه استان، طرح مقابله با سرقت و دستگیری سارقان به مدت ۴۸انتشار ساعت در جای جای استان و مناطق جرم خیز اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با هدف شناسایی، دستگیری سارقان و مقابله با سرقت‌های داخل خودرو، وسایل و قطعات، سایر سرقت‌ها و کشف اموال مسروقه مالباختگان اجرا شد مجموعا ۱۳۲ فقره انواع سرقت کشف و ۱۰۸ نفر انواع سارق شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر جدیت پلیس در اجراس منظم و مستمر طرح های مقابله با سرقت و پاکسازس مناطق و محلات آلوده و جرم خیز، اظهار کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تلاش پلیس برای شناسایی مالباختگان و تحویل اموال مسروقه کشف شده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با هدف پیشگیری و کاهش وقوع سرقت و افزایش کشفیات از عموم شهروندان و مردم قدرشناس استان خواست ضمن توجه جدی به توصیه های کارشناسان پلیس، در نگهداری و حفاظت از اموال خود دقت بیشتری داشته و منازل و وسایل نقلیه خودرو و موتورسیکلت خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده نظیر قفل پدال و قفل زنجیر، قفل فرمان مجهز کرده و حتی الامکان وسایل نقلیه خود را در مکان های خلوت، تاریک و غیر ایمن پارک نکنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها