توزیع گوشت گوساله به نرخ مصوب در کشور



رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: توزیع گوشت گوساله و گوشت گوسفندی منجمد با نرخ ۱۵۵ هزار تومان در کشور در حال انجام است و در استان‌های کشور هیچ محدودیتی وجود ندارد.

        

به گزارش صبح ساحل، مویدی صبح امروز (۲۴ بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به ایجاد تعادل در بازارگوشت کشور، افزود: در سراسر استانها با هدف تنظیم بازار اقدام به توزیع گوشت منجمد گوسفندی و گوساله با کیفیت به نرخ دولتی شده است.

وی با بیان اینکه در گوشت، با واردات برنامه‌ریزی شده توسط وزارت جهاد کشاورزی، به سمت تعادل حرکت می‌کنیم، تصریح کرد: در روزهای آینده هرچه حجم واردات بیشتر ‌شود، بازاررسانی بهتری صورت می‌گیرد.

مویدی با بیان این که توزیع گوشت گوساله و گوشت گوسفندی منجمد با نرخ ۱۵۵ هزار تومان در کشور در حال انجام است و در استان‌های کشور هیچ محدودیتی وجود ندارد، اظهار کرد: این گوشت گوسفندی منجمد، گوشت وارداتی نیست بلکه گوشت ایرانی عشایری است که حدود ۲ ماه و نیم پیش شرکت پشتبیانی امور دام از عشایر کشور به صورت تضمینی خریداری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین گوشت گوساله نیز تولید داخل است که حدود دو سه ماه پیش توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشتار و منجمد شده است که دارای کیفیتی بسیار عالی و با قیمت مناسب است که به صورت تنظیم بازار توزیع می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها