کشف ۳۶ راس دام زنده قاچاق در قشم



فرمانده انتظامی شهرستان قشم از شناسایی محل اختفای احشام قاچاق در این شهرستان مرزی و کشف ۳۶ راس دام زنده آماده انتقال به کشورهای حاشیه خلیج فارس خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ مهراب کاظمی، اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان با همکاری ماموران انتظامی بخش شهاب در اجرای وظایف ذاتی خود و با هدف برخورد با پدیده شوم قاچاق این محل نگهداری احشام قاچاق را در یکی از روستاهای شهرستان مرزی قشم شناسایی کرده اند.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی قضایی اقدام به بازرسی از این محل کردند که در این کنترل و بازبینی تعداد ۳۶ راس احشام قاچاق را کشف و برای سیر مراحل قانونی به مرکز انتظامی انتقال داده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌ اند، گفت: مبارزه با پدیده قاچاق از اولویت‌ های ماموریتی پلیس در این شهرستان مرزی است که در این راستا پرونده ای تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شده است.

سرهنگ کاظمی توضیح داد: پلیس در مبارزه با پدیده شوم قاچاق هرگز کوتاه نخواهد آمد و به همین منظور با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان سوخت، کالا و احشام برخورد خواهد کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها