کشف 212 کیلو تریاک از یک دستگاه کامیون حامل تره بار در حاجی‌آباد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 212 کیلو تریاک از یک دستگاه کامیون حامل تره بار در محورحاجی آباد- داراب خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار غلامرضا جعفری»، فرمانده انتظامی هرمزگان امروز گفت: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد در راستای تشدید مقابله با قاچاق مواد مخدر، در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر جابجایی مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات و رصد عناصر اصلی باند مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند محموله مواد مخدر را در پوشش تره بار بوسیله یکدستگاه کامیون منتقل کنند.

جعفری اضافه کرد: مأموران با تشکیل چند تیم عملیاتی نسبت به پایش و کنترل محورهای مواصلاتی اقدام و موفق شدند خودرو مذکور را در محور "حاجی آباد-داراب" متوقف در بازرسی بعمل آمده مقدار 212 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: در این رابطه یک نفرمتهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با توجه به شناسایی سایر اعضای باند، اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست می گردد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها