شناسایی پنج هزار زوج نابارور در هرمزگان/ زوجین، خدمات ناباروری در سه سطح دریافت می‌کنند



رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: پنج هزار زوج نابارور در این استان شناسایی شده است که خدمات ناباروری را در سه سطح دریافت می‌کنند.

به گزارش صبح ساحل، «غلامعلی جاودان»، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:  سطح یک در مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان‌های برخی شهرستان‌ها داده می‌شود.

وی ادامه داد: خدمات سطح ۲ در شهرستان بندرلنگه و میناب به تازگی فعال شده و خدمات سطح سه که در مرکز ناباروری بیمارستان پیامبر اعظم داده می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: همکاران ما در سطح یک شناسایی زوج‌های نابارور را انجام می‌دهند و مداخلات درمانی در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

جاودان بیان کرد: اگر نیاز شود زوج‌های به مراکز فوق تخصصی فعال در بندرعباس ارجاع داده می‌شوند.

وی اضافه کرد: نزدیک به یک میلیارد تومان توسط بیمه سلامت در سال گذشته در این زمینه هزینه شده است و احتمال دارد تامین اجتماعی هم به همین میزان هزینه کرده باشد.

گفتنی است؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در بازدید از بخش ناباروری بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب در اوایل اردیبهشت‌ماه اعلام کرد که با گذشت نزدیک به سه ماه از افتتاح مرکز ناباروری سطح دو در شرق هرمزگان در شهرستان میناب، ۲ هزار و ۶۲۳ هزار زوج نابارور تاکنون شناسایی شده‌اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها