مسابقات قهرمانی المپیک ساحلی آسیا

بازیکن هرمزگانی در تمرینات تیم ملی حضور یافت



بازیکن هرمزگانی تمرینات خود را با تیم ملی برای حضور در المپیک  ساحلی شروع کرد.

        
به گزارش صبح ساحل، اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در راه آمادگی حضور در مسابقات قهرمانی المپیک ساحلی آسیا در عربستان و انتخابی المپیک جهانی ۲۰۲۰۳ اندونزی در مرکز ملی فوتبال آغاز شد.
در این اردو آمادگی رضا امیری زاده بازیکن هرمزگانی حضور دارد و به همراه سایر بازیکنان تیم ملی ایران محمدعلی مختاری  ، محمد مرادی ، علی میرشکاری، عباس رضایی ، محمد معصومی زاده ، سیدمهدی میرجلیلی ، مسلم مسیگر  ، محمدجواد خسروی، مهدی شیرمحمدی ، موحد محمدپور و امیرحسین اکبری تمرینات خود را در مرکز ملی فوتبال شروع کرده است.
تیم ملی ایران پس از این اردو که برای برای آمادگی حضور در رقابت‌های قهرمانی المپیک آسیا و انتخابی دومین دوره المپیک ساحلی جهان ۲۰۲۳ که از سوم تا ششم  خردادماه  برگزار می‌شود عازم شهر جده عربستان خواهد شد. از آنجایی که تیم ملی فوتبال ساحلی به منظور برگزاری مسابقات مقدماتی دومین دوره‌ی المپیک ساحلی به عربستان اعزام می‌ شود و در هنگام  این سفر با هماهنگی‌ های به عمل آمده، ملی‌پوشان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.  دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال ، کارگاه آموزشی مراسم حج را برای کاروان تیم ملی برگزار کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها