پیگیری گلایه اهالی روستای سرخون از کمبود جایگاه سوخت؛

یک کارشناس: علت صف‌های طولانی، نداشتن کارت سوخت‌های شخصی است



اهالی روستای سرخون از کمبود جایگاه سوخت در این روستا و صف‌های طولانی برای بنزین گلایه دارند. کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان معتقد هستند که بسیاری از افراد هنوز کارت سوخت شخصی نگرفته‌اند و علت صف‌های طولانی نیز همین امر است.

یکی از اهالی روستای سرخون در این باره می‌گوید:« از زمانی که کارت سوخت‌های جایگاه کاهش پیدا کرده، برای سوخت‌گیری باید کلی در جایگاه سوخت منتظر بمانیم تا نوبت‌مان شود. لطفا از مسئولان مربوطه بخواهید برای افزایش جایگاه سوخت  در این روستا اقدام کنند یا راهکار دیگری برای کاهش صف‌های طولانی پیش گیرند».

در همین رابطه، خبرنگار صبح ساحل با یکی از کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان گفت‌وگو کرده‌است.

 

این کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان در این باره گفت:« طبق بند ح از تبصره ١۴ قانون بودجه سال 1402 از سوی مجلس شورای اسلامی به دولت تکلیف کرده است که تا پایان 6 ماه اول سال جاری، دولت موظف است بالغ بر 90 درصد سوخت‌های تحویلی از طریق کارت سوخت‌های شخصی انجام شود و تنها برای زمان‌های اضطراری {برای مثال آمبولانس‌ها و خودروهای دیگر} از کارت سوخت‌های جایگاه استفاده شود. به دلیل اینکه بسیاری از افراد هنوز کارت سوخت شخصی خود را نگرفته‌اند و مجبور به کارت سوخت جایگاه‌ها هستند و همین امر موجب صف‌های طولانی در جایگاه سوخت‌ها می‌شود».

وی افزود:« از طرفی با توجه به جمعیت هر منطقه، جایگاه‌های سوخت اختصاص داده می‌شود. این درحالی است که جایگاه‌های سوخت هرمزگان نسبت به کل کشور بیشتر است».

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها