تورنمنت آسیایی فوتسال کافا

امیدهای ایران با گلزنی بازیکن هرمزگانی قهرمان شدند



تیم ملی فوتسال امیدهای ایران در مسابقات کافا با گلزنی بازیکن هرمزگانی عنوان قهرمانی را کسب کرد.

 


به گزارش صبح ساحل، شاگردان علی صانعی در تیم ملی فوتسال امیدهای ایران با پیروزی یک بر صفر مقابل میزبان مسابقات جام قهرمانی را بالای سر برد.
در روز پایانی تورنمنت آسیایی کافا، تیم ایران با تک گل محمد حسین بازیار بازیکن هرمزگانی یک بر صفر تاجیکستان میزبان  را شکست داد تا با کسب ۴ برد و یک باخت با ۱۲ امتیاز قهرمان شود. امیرحسین دهقانی دیگر بازیکن هرمزگانی در این دیدار با پاس گل خود عملکرد خیره کننده خوبی را  به نمایش گذاشت.
علی اکرمی به عنوان ارزشمندترین بازیکن تورنمنت کافا ۲۰۲۳ انتخاب شد و مهدی رستمی‌ها به عنوان برترین گلر تورنمنت کافا ۲۰۲۳ انتخاب شد.
نتایج کلی تیم ملی کشورمان بدین شرح می باشد که در روز نخست این رقابت ها  تیم امیدهای ایران  با نتیجه دو بر یک مغلوب ترکمنستان شد.
تیم فوتسال زیر ۲۳ سال ایران در دومین ديدار خود در تورنمنت کافا با حضور دو بازیکن هرمزگانی برابر قرقیزستان با تک گل مهدی رستمی ها به برتری رسید.
تیم ملی فوتسال امیدهای ایران در سومین بازی خود در  تورنمت کافا با حضور دو بازیکن هرمزگانی مقابل افغانستان به برتری پرگل رسید. شاگردان علی صانعی در این بلزی با نتیجه پرگل پنج بر یک  تیم شگفتی ساز و صدرنشین افغانستان را از پیش رو برداشت و جایگاه نخست را از آن خود کرد. گل های ایران را بهروز عظیمی، بلال اسماعیلی، سوران بالکانه، علی خلیوند و مسعود یوسف به ثمر رساندند.
تیم ملی کشورمان در چهارمین دیدار خود در این رقابت به مصاف ازبکستان رفت و با پنج گل حریف خود را شکست داد.
تیم ملی ایران با گل های امیرحسین دهقانی ملی پوش هرمزگانی، علی خلیلوند (۲)،علی اکرمی و گل به خودی عثمانوف پیروز میدان شد.
مسابقات آسیایی کافا با حضور شش تیم افغانستان، ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان و ایران برگزار شد و محمد حسین بازیار و امیرحسین دهقانی دو بازیکن تیم لیگ برتری پالایش نفت بندرعباس تیم  ایران را در این تورنمت همراهی کردند.‌
امیرحسین دهقانی ، محمد حسین بازیار، فرهاد ابراهیمی

شهرداری ساوه:امیر حسین غلامی، مجتبی پارساپور،  بهروز عظیمی، بلال اسمعیلی، مهدی رستمی ها، سوران بالکانه، مجتبی نعمتی، علی خلیلوند، مسعود یوسف، علی اکرمی  و  سهیل جامدی بازیکنان ملی پوش ایران در این مسابقات بودند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها