سرپرست اداره کل راه آهن منطقه استان خبر داد 

رشد بارگیری و جابجایی مسافر در راه آهن هرمزگان



سرپرست اداره کل راه آهن منطقه هرمزگان از رشد بارگیری و جابجایی مسافر در پنج ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
   
به گزارش صبح ساحل علیرضا نصیری برازنده گفت: این اداره کل در بارگیری  با تناژ ۲ میلیون و ۶۶۰هزار تن نسبت به مدت مشابه سال قبل  ۱۱ درصد و در تعداد واگن با ۴۴ هزار و ۹۱۷ واگن نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد رشد داشته است. وی  بیشترین بارگیری انجام شده در پنج ماهه سال جاری را  سنگ آهن ذکر کرد  که نسبت به مدت مشابه سال قبل در تناژ ۴۷ درصد و در تعداد واگن ۴۵ درصد افزایش بارگیری داشته است.نصیری برازنده از رشد ۱۲ درصدی تخلیه با ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تن  و رشد ۱۱ درصدی  تعداد واگن با تخلیه ۵۵ هزار و ۱۰۰ واگن  خبر داد و گفت:در تخلیه محمولات بیشترین تخلیه مواد معدنی بوده است که در تناژ ۶۶ درصد و در تعداد واگن ۶۷ افزایش داشته ایم .
این مقام مسوول عمده محمولات را مواد معدنی ، پتروشیمی ، موادنفتی، گوگرد، آهن آلات و فولادی و کانتینری  اعلام کرد. 
سرپرست اداره کل راه آهن منطقه هرمزگان در ادامه با بیان اینکه در پنج ماهه ابتدایی سالجاری  بیش از ۵۰۱ هزار نفر جهت مسافرت ، قطار را انتخاب و از خدمات ریلی استفاده کردند یادآور شد : این آمار  نشان‌دهنده رشد ۵درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها