13

مهر

1403


ورزشی

10 اردیبهشت 1391 08:45 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ دیدارفینال لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار خواهد شد. 

دراین بازی آلومینیوم المهدی هرمزگان قهرمان گروه(ب) وپیکان تهران، قهرمان گروه الف به مصاف هم خواهند رفت تا قهرمان لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور مشخص شود. تمرینات آلومینیوم المهدی  پس از آخرین دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان غریبانه تعطیل شد وبازیکنان وکادرفنی به خانه‌های خود رفتنداما آن ها باید یک دیدار حساس ونفس‌گیر مقابل حریف تهرانی خود انجام دهند تا باقهرمانی فوتبال هرمزگان را صاحب یک قهرمانی درلیگ دسته اول فوتبال کشور کنند.

حسین جباری‌زاده مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان دررابطه با این بازی به صبح‌ساحل گفت: از امروز شنبه تمرینات خود را درتهران آغاز خواهیم کرد تا حضوری قدرتمندانه مقابل پیکان تهران داشته باشیم. وی اظهارداشت: دراین دیدار به دنبال پیروزی وگرفتن جشن قهرمانی هستیم هرچند به خاطر مشکلات موجود باشگاه بازیکنان از انگیزه بالا برخوردار نیستند. وی گفت: این مسابقه به خاطراینکه تمرینات و مسابقات تیم‌ها به پایان رسیده کمی دشواراست اما باید به ناچار این بازی را برگزار کنیم وهربازیکن درتمرینات واین مسابقه حاضر نشود باید قید پاداش صعود به لیگ برتر را بزند. وی درخصوص تک‌بازی این دیدارهم گفت: به خاطراینکه نمی‌خواهیم بازیکنان‌مان فشار بیشتری را تحمل کنند حاضر به برگزاری این دیدار به صورت رفت‌وبرگشت نشدیم.

 اکبرمیثاقیان سرمربی تیم آلومینیوم المهدی گفت: اینکه این بازی  به میزبانی پیکان انجام می‌شود برایم مهم نیست زیرا به دنبال قهرمانی در لیگ دسته اول فوتبال ایران هستم واز هیچ تلاشی دست برنخواهم داشت. وی اظهارداشت: مشکلات مالی باشگاه ‌آلومینیوم باعث شده که بازیکنان لیگ را درحالی به پایان ببرند که هنوز بخشی از قراردادهایشان را دریافت نکرده‌اند. میثاقیان از استاندار هرمزگان ومسوولین استان خواست به کمک این باشگاه بیایند تا رویاهای چندین‌ساله مردم خوب هرمزگان که به واقعیت تبدیل شده است پس از یک سال حضور در لیگ برتر از بین نرود. سرمربی تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: حق طبیعی مردم هرمزگان است که درلیگ برتر حاضر باشند و بعید می‌دانم شایعاتی که مبنی بر فروش امتیاز آلومینیوم به وجودآمده واقعیت داشته باشد، میثاقیان اظهارداشت: تمرینات را از امروز آغازخواهیم کرد تا دراین چند روز باقی‌مانده تیم سرحال مقابل پیکان قرار بگیرد. سرمربی تیم آلومینیوم گفت: بعد از پایان مسابقات، بازیکنان تیم را ترک کرده‌اند وعده‌ای از بازیکنان با خانواده خود در سفرهستند که باشگاه باید هرچه سریع‌تر آن‌ها رامطلع کنند که به تمرینات بیایند.

دیدگاه ها (0)
img