جمع آوری بیش 900 معتاد متجاهر در اجرای طرح پاکسازی محلات آلوده در هرمزگان



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از جمع آوری بیش 900 معتاد متجاهر در اجرای طرح پاکسازی محلات آلوده در هفته گذشته در استان خبر داد.

           

به گزارش صبح ساحل، علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: یکی از اهداف مهم ماموریتی انتظامی بحث مقابله و مبارزه با قاچاق مواد مخدر و همچنین عرضه کنندگان در سطح معابر است از طرفی هم مطالبه به حق مردم از انتظامی تردد و وجود معتادین متجاهر و این خرده فروشانی است که در بخشی از شهر بویژه در حاشیه شهر مبادرت به عرضه موادمخدر می کنند.

وی افزود : در این راستا طرحی به عنوان طرح آرامش در شهر با یک برنامه ریزی خوب و با یک برآورد اطلاعاتی خوب که از قبل این افراد شناسایی شده و اماکن مورد رصد قرار گرفته بودند به مدت پنج روز در سطح شهر بندرعباس توسط پلیس مبارزه با موادمخدر استان و همکاری انتظامی شهرستان مرکز استان اجرا شد.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: در این طرح 135 نفر افراد خرده فروش مواد مخدر همراه با مواد و ابزار و الات استعمال و توزین دستگیر و 904 نفر از معتادین متجاهر که به جلوه بدی در سطح شهر تبدیل شده و بعضا مرتکب سرقت شده و با تکدی گری موجب ایجاد مزاحمت برای شهروندان می شدند دستگیر و به مراکز بازپروری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: در این طرح ها تعداد 17 دستگاه خودرو مربوط به افراد خرده فروش توقیف و از 251 واحد مسکونی یا واحدهای صنفی بازرسی گردید که در این رابطه 8 واحد منزل و 27 واحد صنفی غالبا عطاری که مواد مخدر دارویی متادن و قرص های روانگردان عرضه می کردند نیز توقیف و پلمپ شدند.

جاویدان ضمن قدردانی از حمایت و همکاری دستگاه قضایی، سازمان بهزیستی و شورای هماهنگی مواد مخدر در اجرای موفق طرح های پاکسازی مناطق آلوده، از عموم شهروندان و مردم فهیم استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و حمل مواد مخدر در سطح خرد و کلان در اسرع وقت از طریق تلفن 110 و سامانه تلفنی 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به پاکسازی محل ،شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها