جلسه کمیسیون هنرهای تجسمی عربستان در مورد هنر دیجیتال و رسانه مدرن بحث می کند


نویسنده: عدنان نگاری

کمیسیون هنرهای تجسمی عربستان سعودی اخیراً میزبان نشست مجازی با موضوع «هنر دیجیتال و هنر رسانه مدرن در هنرهای تجسمی» بود.
هدف این رویداد بررسی روش‌های هنری پیشرفته و دیدگاه‌های منحصربه‌فرد هنرمندان و متصدیان در حوزه هنر دیجیتال و رسانه مدرن بود. خبرگزاری عربستان سعودی روز یکشنبه گزارش داد که تعدادی از متخصصان، افراد علاقه‌مند به این حوزه و رهبران بخش در این نشست حضور داشتند. در این نشست به تجربیات هنرمندان تجسمی علاقه‌مند به استفاده از هنر رسانه‌های دیجیتال و مدرن به عنوان تکنیک‌های خلاقانه و همچنین تجربیات متصدیان و پژوهشگران این حوزه پرداخته شد.
همچنین منابع الهام هنرمندان را مورد بررسی قرار داد و تکنیک‌های جدیدی را که توسط هنرمندان تجسمی پذیرفته شده است، بررسی کرد و مهم‌ترین روندهای معاصر را در مقیاس محلی و جهانی برجسته کرد. این‌ها شامل هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و مجازی و توکن‌های غیرقابل تعویض است. در این نشست راه‌هایی برای ارائه و ارزیابی فنی آثار هنری دیجیتال و رسانه‌های مدرن و ارائه نمونه‌هایی از فرصت‌ها و ابتکارات در قلمرو هنرهای تجسمی مورد بحث قرار گرفت. مسائل مربوط به حقوق مالکیت معنوی به ویژه در رابطه با هوش مصنوعی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
این جلسه یکی از مجموعه رویدادهایی است که توسط کمیسیون هنرهای تجسمی برای تعامل با سهامداران در بخش هنرهای تجسمی پادشاهی سعودی برگزار می‌شود. هدف آن تقویت ارتباطات، جمع آوری اطلاعات، و رسیدگی به چالش‌های پیش روی شرکت کنندگان، حصول اطمینان از شنیدن نیازها، ایده‌ها و پیشنهادات آن‌هاست.
روزنامه صبح ساحل
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها