افتتاحیه نمایشگاه شهرهای هوشمند برای حمایت از زندگی شهری در عربستان سعودی


نویسنده: عدنان نگاری

عربستان سعودی به‌عنوان سریع‌ترین اقتصاد در حال رشد G20، بر اساس گزارش صندوق بین‌المللی پول، افزایش سریع جمعیت شهری را تجربه می‌کند و حدود 85 درصد از جمعیت آن در مناطق شهری زندگی می‌کنند.
اکوسیستم زیرساخت در پادشاهی سعودی با افزایش جمعیت به سرعت در حال تکامل است. راه‌اندازی نمایشگاه شهرهای هوشمند عربستان سعودی که با نمایشگاه زیرساخت عربستان و نمایشگاه جهانی آب در سال آینده برگزار می‌شود، تکمیل کننده پیشرفت این کشور در توسعه شهری و شهرهای هوشمند است.
محمد کازی، معاون ساخت و ساز در رویدادهای dmg، به عرب نیوز گفت:راه‌اندازی نمایشگاه شهرهای هوشمند عربستان سعودی از توسعه مداوم پروژه‌های بزرگ مقیاس این کشور برای انطباق با جمعیت شهری در حال رشد خود مطابق با چشم انداز 2030 حمایت می کند. نمایشگاه شهرهای هوشمند عربستان با همکاری نمایشگاه زیرساخت عربستان و نمایشگاه جهانی آب که فعالانه از چشم انداز زیرساختی در حال توسعه در این کشور حمایت می‌کند، به شرکت‌های بین المللی فرصت ورود به بازار عربستان و نمایش فناوری‌های نوآورانه شهرهای هوشمند را می‌دهد. و راه حل‌های این سه رویداد با هم، کل زنجیره ارزش زیرساخت را زیر یک سقف قرار می‌دهند، تعاملات تجاری را تقویت می‌کنند و فرصت‌های شبکه را ارتقا می‌دهند.

روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها