فرماندار بندرعباس:

زمینه برای ارائه برنامه‌های همه نامزدهای انتخاباتی فراهم است/ مناظره تلویزیونی بین نامزدها برگزار می‌شود



فرماندار بندرعباس و رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات هرمزگان گفت: زمینه برای ارائه برنامه‌های همه نامزدها با هر سلیقه ای آماده است تا این عزیزان برنامه‌های خود را برای مردم ارائه و تبیین نمایند.

 

به گزارش صبح ساحل، حبیب بهادری در بازدید از استودیو ضبط مناظرات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: مردم برای ارزیابی دقیق برنامه‌های داوطلبین، بررسی اجرای این برنامه‌ها در فضای واقعی و انتخاب اصلح به این برنامه‌ها توجه ویژه نمایند.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در انتخابات مجلس مناظره تلویزیونی برگزار می شود مطرح کرد :هفت مناظره ۱۶۰ دقیقه ای به همت صدا و سیمای مرکز خلیج فارس تحت نظر هئیت نظارت بر تبلیغات انتخابات از طریق شبکه بوموسی بین نامزدها برگزار خواهد شد و مردم در حوزه انتخابیه مرکزی که شامل قشم، حاجی‌آباد، خمیر و ابوموسی است می‌توانند این برنامه‌ها را مشاهده کنند .

فرماندار بندرعباس تصریح کرد: این برنامه‌ها برای کاندیداها کاملاً رایگان و در راستای عدالت انتخاباتی در کنار ۲۰ دقیقه برنامه ضبط شده تبلیغاتی نامزدها در ایام قانونی تبلیغات پخش خواهد شد .

یادآور می‌شود؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها