رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک

عیادت از پیشکسوتان وظیفه متولیان ورزش است 



ریس اداره ورزش وجوانان شهرستان جاسک به اتفاق رئیس هئیت فوتبال جاسک و جمعی از پیشکسوتان محله یکبنی و شهر جاسک از پیربخش فولادی پیشکسوت فوتبال جاسک عیادت کردند.

 

به گزارش صبح ساحل، پیر بخش فولادی پیشکسوت فوتبال جاسک و محله یکبنی از فوتبالیست های قدیمی تیم منتخب جاسک و امید یکبنی می‌باشد که در دهه شصت و هفتاد بهترین و با اخلاق ترین بازیکن بوده و تلاش زیادی در فوتبال شهرستان جاسک انجام داده است. این پیشکسوت تیم امید یکبنی و شهرستان مدتی است زانوی خود را عمل کرده است.

 پیربخش فولادی در پست دفاع آخر در تیم امید یکبنی و منتخب شهرستان جاسک نقش آفرینی کرده است .

این پیشکسوت فوتبال جاسک از دهه هشتاد تا کنون مربی تیم امید شمشی بخش لیردف فعالیت داشته است و تیم امید شمشی را در چندین دوره در مسابقات قهرمان فوتبال بخش لیردف شده است و برای توسعه و پیشرفت فوتبال روستای شمشی زحمات زیادی را متحمل شده است. 

فولادی پیشکسوت تیم امید یکبنی از رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هئیت فوتبال جاسک و پیشکسوتان فوتبال محله یکبنی و شهر جاسک برای عیادت بنده تشریف آوردند تشکر و قدردانی کرد. 

وی بیان داشت : به فوتبال عشق می ورزم و فوتبال را دوست دارم . فوتبال جزیی از زندگی بنده بوده و هست. ایشان به نسل جوان فوتبال جاسک توصیه کرد و گفت : در فوتبال اخلاق حرف اول را می زند پس اخلاق را باید سرلوحه فوتبال خود قرار دهند. پیر پخش فولادی اظهار داشت: در دوران ما چمن نبود ولی تعصب فوتبالی ، عشق و اخلاق و احترام به بزرگترها حرف اول را می زد. 

وی گفت : در حال حاضر امکانات ورزشی و زیرساخت ورزشی مثل چمن زیاد است و نسل جوان بایستی قدر داشته ها و پیشکسوتان که سرمایه های ورزش هستند را بدانند. این پیشکسوت فوتبال هرمزگان بیان داشت : فوتبال جاسک در دوران دهه شصت و هفتاد قطب فوتبال استان بود. وی از متولیان ورزش شهرستان از گذشته تاکنون تشکر کرد و برای توسعه فوتبال جاسک آرزوی موفقیت کرد. 

عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جاسک گفت: عیادت از پیشکسوتان وظیفه متولیان ورزش می‌باشد. پیشکسوتان سرمایه های ورزش هستند و پیر بخش فولادی از سرمایه های ورزش فوتبال شهرستان جاسک می‌باشد.  

وی اظهار داشت: روحیه و اخلاق جوانمردی، فولادی زبان زده عام و خاص است و ایشان الگوی بزرکی برای نسل جدید و آینده فوتبال جاسک می‌باشد.

وی گفت: اداره ورزش وجوانان با تمام توان در خدمت این پیشکسوت فوتبال جاسک می‌ باشد و هر کمکی از دست ما بر بیاید برای ایشان انجام خواهیم داد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها