مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان:

۲۱۰ پایگاه در هرمزگان آماده دریافت نذورات عید قربان است



مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: ۲۱۰ پایگاه آماده جمع‌آوری نذورات و گوشت قربانی مردم و خیران در روز عید سعید قربان و توزیع آن بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد و نیازمندان این استان هستند.

به گزارش صبح ساحل، «حمید باسره»، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها گفت: از این تعداد ۱۸۳ مرکز نیکوکاری و ۲۷ اداره کمیته امداد در سطح استان هرمزگان آماده دریافت نذورات مردم هستند.

وی اضافه کرد: در سطح شهرستان بندرعباس سه پایگاه مستقر در گلزار شهدا، امام زاده سید مظفر(ع) و مصلی بندرعباس و همچنین ۲۰ مراکز نیکوکاری در روز عید سعید قربان آماده دریافت نذورات مردم و خیران هستند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان، با تاکید بر آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات قربانی مردم در طول سال، ادامه داد: نذر قربانی منحصر به ایام عید سعید قربان نمی‌شود و نیکوکاران با انجام عقیقه یا ذبح احشام در هر زمان می‌توانند تمام یا قسمتی از گوشت آن را برای کمک به محرومان و حمایت از معاش خانواده‌های نیازمند اهدا کنند و این نهاد بنا به سفارش صاحب نذر و با رعایت اصول شرعی اقدامات لازم را انجام می دهد.

باسره با بیان اینکه نذورات قربانی نیکوکاران در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به محرومان هدیه می‌شود، اظهار کرد: مردم سخاوتمند استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان و همچنین با شماره‌گیری کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* یا واریز به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها