۲ کلاهبردار سابقه‌دار در هرمزگان دستگیر شدند



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با هوشیاری ۲ اخلالگر و شرور سابقه‌دار را که با ترفند متقلبانه و با دایرکردن پارکینگ خودروهای تصادفی از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند، شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش صبح ساحل، «سردار علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی هرمزگان روز شنبه در تشریح این خبر گفت: درپی مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط ۲ نفر و متواری شدن متهمان، پیگیری موضوع ویژه در دستورکار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی هرمزگان، مشخص شد ۲ متهم با ترفند متقلبانه و تبلیغ واهی با دایر کردن پارکینگ خودروهای تصادفی، در فرصت مناسب با طرح و نقشه قبلی و معرفی خود به عنوان مالک خودروها اقدام به فروش آن‌ها می‌کردند و زمانی که مالک خودروها مراجعه می‌کردند با تهدید و ارعاب متهمان مواجه می‌شدند.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان اضافه کرد: با اقدامات گسترده فنی و اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی کاراگاهان پلیس آگاهی، متهمان که دارای سابقه متعدد سرقت، آدم ربایی، شرارت و سرقت مسلحانه بودند، شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاه شان دستگیر شدند.

وی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی ضمن اعتراف به جرم ارتکابی و تقبل پرداخت تمام خسارات مالباختگان، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها