جزئیات کارت امتحانات نهایی دانش‌آموزان



رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش از صدور کارت جدید برای دانش آموزان شرکت کننده در امتحانات نهایی خبر داد.

       

به گزارش صبح ساحل، زارعی، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای دانش آموزان شرکت کننده در امتحانات نهایی کارت جدید صادر شده است که در محل آزمون بوسیله روسای حوزه‌های اجرا ارائه می شود. زارعی گفت: در این کارت برنامه جدید امتحانات نهایی و شماره صندلی جدید دانش آموزان ثبت شده است.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: همه برنامه های امتحانات نهایی تغییر کرده است. وی گفت: آزمون های سه درس هفته گذشته که به علت حادثه بالگرد رئیس جمهور و همراهان لغو شده بود با همان آزمون ها , امتحانات برگزار می شود که دانش آموزان مطالعه و آمادگی لازم را داشتند.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش افزود: امتحانات دو پایه دهم و یازدهم تا پایان خرداد به پایان می رسد و امتحانات پایه دوازدهم تا چهارم تیر به پایان خواهد رسید.

زارعی گفت: فاصله زمانی دروس امتحانی نیز تلاش شده رعایت شود تا دانش آموزان بتوانند فرصت مطالعه این دروس را داشته باشند. به گفته زارعی، طبق برنامه قبلی فاصله دو روز برای مطالعه دروس در نظر گرفته شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها