جزییات جدید از شمار جایگاه‌های عرضه کارت سوخت آزاد در بندرعباس؛

سهمیه‌ای نسنجیده برای جنوب



مصرف بنزین در فصل گرما مخصوصا در شهرهای جنوبی کشور به دلیل روشن شدن کولر خودروها، افزایش پیدا می‌کند. به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان، رصد میدانی جایگاه‌های عرضه سوخت مشخص شده که قبل از پایان هرماه سهمیه یارانه‌ای خودروها به اتمام می‌رسد و مردم نسبت به کمبود کارت سوخت‌های آزاد در سطح شهر بندرعباس گله‌مند هستند. در همین رابطه، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان برای بهبود شرایط، جایگاه عرضه سوخت بلال به فهرست جایگاه‌های دارای کارت‌ سوخت آزاد اضافه شده است.

    

 صف‌های طولانی برای سوخت‌گیری
به گزارش صبح ساحل، کارت سوخت‌های آزاد در جایگاه‌های عرضه سوخت در بندرعباس، کفاف مردم این شهر را نمی‌دهد. با گذر از کنار هر پمپ بنزین که سهمیه آزاد دارد، صف‌های طولانی‌ای از خودروها را مشاهده می‌کنیم که ساعت‌ها در انتظار سوخت‌گیری هستند، تازه اگر خوش شانس باشند تا زمانی که به محل سوخت‌گیری می‌رسند، سهمیه کارت سوخت آزاد تمام نشده باشد. وگرنه باید چندین ساعت دیگر دوباره به جایگاه مراجعه کنند و در صف منتظر بمانند! این امر در زمان تعطیلات و پایان هرماه شدت پیدا می‌کند و صدای گلایه‌های مردم را بالاتر می‌برد.  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان نیز در همین خصوص اعلام کرده است که جایگاه عرضه سوخت بلال به فهرست جایگاه‌های دارای کارت‌ سوخت آزاد اضافه شده است و امید است که با اضافه شدن این جایگاه مشکل صف‌های طولانی در سطح شهر برطرف شود.
    
 پیش بینی تسهیل در سوخت‌گیری شهروندان
«احمد سالاری‌فر»، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان از تسهیل سوختگیری برای شهروندانی که سهمیه یارانه‌ای کارت سوخت خودرو آنان تمام شده، خبر داد و گفت: در رصد میدانی جایگاه‌های عرضه سوخت مشخص شد که به دلیل فرا رسیدن روزهای پایانی ماه و اتمام سهمیه یارانه‌ای ماهانه برخی از شهروندان، متقاضی کارت سوخت آزاد در جایگاه‌های عرضه سوخت هستند. 
با توجه به ایام تعطیل و با هماهنگی و موافقت رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، جایگاه عرضه سوخت بلال نیز به فهرست خدمات‌دهندگان کارت آزاد سوخت در شهر بندرعباس اضافه شد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان افزود: انبار نفت بزرگ شهید رجایی بندرعباس به وظیفه سوخت‌رسانی مستمر و شبانه روزی خود برای تامین سوخت جایگاه‌های استان ادامه می‌دهد و 
هیچ نگرانی و تاخیری در زمینه ارسال 
بنزین و سایر فرآورده‌ها در استان وجود ندارد.
سالاری‌فر اضافه کرد: در شهر بندرعباس جایگاه‌های؛ پامرو، ترنج، سامکو، نارگیل، جرون و آفتاب درخشان کارت سوخت آزاد به متقاضیان ارائه می‌دهند که از این پس در ایام پایان‌ماه جایگاه بلال هم آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها