به مناسبت پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)؛

برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه شهید مینکی بندرلنگه برگزار شد



به مناسبت پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، برنامه های متنوع فرهنگی در کتابخانه شهید مینکی بندرلنگه برگزار شد.

                 

به گزارش صبح ساحل، برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت پیوند مبارک و آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در کتابخانه شهید مینکی شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

                     

کارگاه آموزشی با موضوع «مهارت های ارتباط با همسر» با محوریت ترویج فرهنگ کتابخوانی، به منظور افزایش سطح آگاهی خانواده ها در زمینه ازدواج و همسرداری با حضور منصوره منصور کیایی، کارشناس روانشناسی و جمعی از بانوان در کتابخانه عمومی مرکزی شهید جاویدالاثر مینکی برگزار شد.           


گفتنی است، هدف از برگزاری اینگونه کارگاه‌ها، ایجاد روابط سالم بین زوجین، اصلاح رفتارها، تقویت مهارت‌های همسرداری و بهبود مهارت‌های سازگاری با شرایط است و با برگزاری مستمر این کارگاه‌ها می توان سبک‌های زندگی اسلامی در ارتباط با همسر را آموزش داد.

علاوه بر برگزاری کارگاه آموزشی «عشق و آرامش در زندگی مشترک»، «جشن و مولودی خوانی»، «نشست جمع خوانی کتاب هلهله فرشته ها»، « نشست کتاب خوان» و «محفل ادبی» از جمله  برنامه هایی بود که برگزار شد.

 همچنین برنامه های ویژه برای اعضای کودک و نوجوان همچون «قصه گویی»، «کاردستی»، «نقاشی و رنگ آمیزی»، «جمع خوانی کتاب دختر روشنی» اجرا شد که با استقبال اعضا و والدین همراه بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها