باند پنج نفره سارقان منزل در بندرلنگه دستگیر شدند



فرمانده انتظامی بندرلنگه از شناسایی و دستگیری باند پنج نفره سارقان سابقه‌دار منزل و کشف اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ محمدامین نوروزی»، فرمانده انتظامی بندرلنگه روز سه‌شنبه در تشریح این خبر گفت: درپی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان به کلانتری ۱۲ شهرستان بندرلنگه مبنی‌ بر سرقت طلاجات و وجه نقد از منزل وی و متواری شدن سارق یا سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران با همکاری پلیس آگاهی بندرلنگه با تشکیل تیمب به محل وقوع سرقت اعزام شدند که در بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد سارقان از طریق دیوار وارد حیاط منزل شده و با تخریب قفل ورودی در منزل اقدام به سرقت طلاجات و مقداری ارز خارجی به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد ریال کرده و متواری شده اند.

این مسئول انتظامی اضافه کرد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی و گشت زنی های پنهان و آشکار و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی تعداد پنج سارق حرفه‌ای مورد شناسایی قرار گرفتند که با شناسایی مخفیگاه اعضا این باند در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهمان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بندرلنگه گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی، به سرقت منازل و فروش اموال سرقت به یک مالخر اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه آنان اموال مسروقه کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها