۲طلا، ۲ نقره و ۳ برنز ایران در روز نخست کشتی فرنگی نوجوانان آسیا



در پایان رقابت‌های ۷ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان آسیا در اردن، فرنگی‌کاران ایران به ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۴ مدال برنز دست یافتند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، در پایان رقابت‌های ۷ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان آسیا در اردن، ابوالفضل کرمی در وزن ۵۱ کیلوگرم و دانیال ایزدی در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال طلا رسیدند، احمد بدرالدینی در وزن ۴۵ کیلوگرم و علیرضا امیری در وزن ۴۸ کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و امیرعلی حیدری در وزن ۵۵ کیلوگرم، ابوالفضل شیری در وزن ۶۰ کیلوگرم و ایوب حسین‌وند در وزن ۱۱۰ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

در وزن ۴۵ کیلوگرم، احمد بدرالدینی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر ۲ سند حاتم ناقوج از اردن را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفر مقابل نوردولت کومارالی از قزاقستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. بدرالدینی در این دیدار با نتیجه ۱۴ بر ۳ مغلوب امیدجان کرم‌اف از ازبکستان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۴۸ کیلوگرم علیرضا امیری در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر مقابل یوجین هان از کره جنوبی به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل بیکاش کاچاپ از هند به پیروزی رسید و به دیدار پایانی راه یافت. امیری در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل حسین‌الدین عبدالکریم‌اف از ازبکستان مغلوب و صاحب مدال نقره شد.
در وزن ۵۱ کیلوگرم ابوالفضل کرمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر از سد یدیگه تولوتایف از قزاقستان گذشت و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر بیلال خوریلایف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. کرمی در این دیدار با نتیجه ۹ بر صفر حاجی اکبر کوچکاروف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۵۵ کیلوگرم امیرعلی حیدری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۳ آلپامیز بولاتویف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱ بر ۱ مغلوب سردار خولمورزایف از ازبکستان شد و به دیدار رده‌بندی رفت. حیدری در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر ماشیان لیائو از چین را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.
در وزن ۶۰ کیلوگرم ابوالفضل شیری در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر علی اشرف عبدالناصر از اردن را مغلوب کرد. وی در دور بعد با توجه به عدم حضور کائو از چین‌تایپه به پیروزی رسید و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۲ بر ۵ مغلوب فرخ یولدوشیف از ازبکستان شد و به دیدار رده‌بندی رفت. شیری در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر ۸ مقابل نودیرجان سانگوف از تاجیکستان به پیروزی دست یافت و صاحب مدال برنز شد.
در وزن ۹۲ کیلوگرم دانیال ایزدی در مبارزه نخست با نتیجه ۸ بر صفر ساچین از هند را مغلوب کرد. وی در دور دوم فخری کمال کمیل جانوف از ازبکستان را با نتیجه ۷ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. ایزدی در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفر دورقام الغدیری از عراق را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. ایزدی در این دیدار با نتیجه ۹ بر صفر و ضربه فنی از سد آدیلیت تویشی از قزاقستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.
در وزن ۱۱۰ کیلوگرم ایوب حسینوند قاسمی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۹ مغلوب نعمت‌اف از ازبکستان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به دیدار رده‌بندی راه یافت. حسینوند در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر آدیوس کایراتوف از قزاقستان را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

فردا یکشنبه و در مسابقات ۳ وزن پایانی، نمایندگان ایران به شرح زیر به مصاف حریفان خود می‌روند:

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، امیرمهدی سعید نوا در دور نخست به مصاف زید حاتم ناقوج از اردن می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور دوم با دانیار کاناگاتبک از قزاقستان کشتی خواهد گرفت.
در وزن ۷۱ کیلوگرم که ۱۲ شرکت‌کننده دارد، محمد کاظمی در دور اول با دایچی تسوتسومی از ژاپن مبارزه می‌کند و در صورت مغلوب کردن این حریف، در دور دوم به مصاف یوان لی از چین‌تایپه می‌رود.
در وزن ۸۰ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، عمادرضا محسن‌نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان هایلونگ وی از چین و نوریسلام اوسکونبایف از قرقیزستان می‌رود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها