راه‌اندازی خط دریایی قشم به لارک/ سفر ساکنان جزیره لارک رایگان است



مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از راه‌اندازی خط دریایی قشم به جزیره لارک خبرداد و گفت: سفر ساکنان جزیره لارک رایگان است.

      

به گزارش صبح ساحل، حسین عباس‌نژاد مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از راه‌اندازی خط دریایی قشم به جزیره لارک خبر داد و گفت: به دنبال دیدار مردمی علی‌اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر با اهالی جزیره لارک و مطالبه مطروحه از سوی ساکنان جزیره مبنی بر برقراری خط منظم دریایی جهت انجام امور جاری شناور مسیر قشم به لارک و بالعکس از روز گذشته آغاز به‌کار کرد.

وی با اعلام اینکه تردد در مسیر این دو جزیره به صورت چهار بار در هفته انجام می‌شود، افزود: این ترددها در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه هر هفته مسافران را از قشم به مقصد جزیره لارک و بالعکس منتقل می‌کند و روزهای شنبه ساعت هشت صبح و دوشنبه ساعت ۱۶، روزهای چهارشنبه و جمعه نیز در ساعت ۱۷:۳۰ مسافران این جزیره را به مقصد اسکله شهید ذاکری قشم ترک خواهند کرد.

 هزینه برای ساکنان جزیره لارک رایگان و برای مسافران و گردشگران هر نفر یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تعیین شده و فاصله دریایی بین جزایر قشم و لارک ۸ مایل و مدت این سفر ۳۰ دقیقه و فاصله بین جزایر قشم و هرمز نیز ۱۲ مایل دریایی و مدت آن ۴۰ دقیقه است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها