افتتاح 9طرح راهداری همزمان با دهه فجر در هرمزگان



   صبح ساحل ، اقتصادی - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته همزمان با ایام الله دهه فجر امسال 9 طرح راهداری در استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، داریوش باقرجوان اظهار داشت: این طرح ها با هزینه ای225 میلیارد ریال و به منظور افزایش بهره‌ورزی جاده‌ها و افزایش ایمنی رانندگان اجرا شده است.

وی از بهسازی و تعریض جاده بستک - بندرعباس، بهره برداری از مجتمع خدمات رفاهی آبگون و پلیس راه گهکم و روکش آسفالت جاده‌های جاسک- کنارک، پارسیان - بندرلنگه و بندرلنگه - بندرآفتاب به عنوان مهمترین این طرح ها نام برد.باقرجوان تصریح کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و معرفی اقدام های دولت تدبیر و امید در حوزه های سیاست داخلی و خارجی ، اقتصادی و عمرانی و دمیدن روحیه امید و نشاط در جامعه است.

باقرجوان اظهار کرد: براساس بخشنامه جدید از سال آینده محدودیت‌های قانونی برای ناوگان فرسوده حمل کالا اعمال خواهد شد به طوری که در سال 97 ضمن جلوگیری از صدور بارنامه برای کامیون‌های بالای 50 سال، از تردد آنها نیز ممانعت می‌شود.

وی تصریح کرد: برای این منظور قراردادهایی با شرکت‌های خودروسازی برای نوسازی ناوگان منعقد شده که در بخش ناوگان حمل و نقل مسافر از محل منابع داخلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و برای ناوگان کالا نیز از محل ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور انجام می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها