آیت ا... نعیم آبادی درمکتب الزهرا بندرعباس:

تنگ نظری های بعضی افراد، خط آقا نیست



صبح ساحل، سیاسی _ نماینده ولی فقیه دراستان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس که بمناسبت ایام سوگواری سید وسالار شهیدان ویاران باوفایش درمکتب الزهرا سخن می گفت افزود: من بعنوان یک طلبه که افتخارمی کنم سرباز آقا هستم 22 سال است دراین استان نماینده مقام معظم رهبری هستم  و این اولین بار است که با این عنوان در سخنرانی ام استفاده می کنم وتا بحال نه از خط آقا خرج کرده ام ونه خواهم کرد. وی ادامه داد:بنده بیش از افراد مقام معظم رهبری را می شناسم، ولی می گویم این تنگ نظریهای بعضی از افراد خط آقا نیست، این را من می گویم.آیت ا... نعیم آبادی خاطرنشان ساخت:خطر تندروها از کندروها بیشتر است، این خط نیست که شما می گویید.

به گزارش روابط عمومی مکتب الزهرای بندرعباس وی تصریح کرد:برادر من ، آیا باید‌ آقا درخط تو باشد یا تودرخط آقا؟ میگویند فحش ندهید می دهید! غیبت نکنید می‌کنید! آخه برادر من! در راس حکومت ما فقیه عادل که درچهارچوب دین حکم می کند و حرف می زند تو چه می گویی؟! تو چه می گویی؟! اصلا حرف حساب تو چیست؟!

نماینده ولی فقیه دراستان هرمزگان همچنین افزود:اگر نمی دانید بدانید که ولی فقیه از چراغ امام حسین(ع) استفاده می کند، اگر جامعه دیروز ما ازاین چراغ درمیدان استفاده می کرد سالیان متمادی حاکمیت طاغوت برما مسلط نبود.امام جمعه بندرعباس گفت: عزیزان من قدر این حکومت را بدانید و بدانید دعواهای ما  حکومت را  تضعیف می کند، شما به بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری بنگرید، بیشترین بیانات آنان دعوت به اتحاد وهمدلی است.

آیت ا... نعیم آبادی نماینده ولی فقیه دراستان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس همچنین افزود: ما درمیدان جنگ از چراغ امام حسین(ع) استفاده کردیم ولی دراین میدان(فرهنگی) حسین را درکارهایمان نیاوردیم! که باید پرسید آیا دلیل دیگری دارد؟ خداوند می فرماید حسین هم چراغ است وهم کشتی وکسی که چراغ وکشتی داشته باشد غرق نمی شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها