دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان :

باید انرژی خود را صرف پیشگیری از مصرف مواد مخدر کنیم



صبح ساحل ، حوادث - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان با تأکید بر اینکه باید بدانیم اگر تمام انرژی خود را برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر صرف کنیم، کم گذاشته‌ایم، گفت: استان هرمزگان هم به دلیل موقعیتش خاص خود، وظایف مسئولینش را سخت‌تر کرده و نیاز به همفکری و انسجام بیشتری در همه بخش‌ها احساس می‌شود.

به گزارش ایسنا،  ابراهیم فرهادی نیا در بازدید از مجتمع پترو صنعت گامرون در خصوص پیشگیری از اعتیاد، افزود: از ابتدای ورود به این مجتمع حسن مدیریت و تدابیری به کار گرفته‌شده نیز مشهود بود.وی اظهار کرد: شرایطی که در حال حاضر در آن قرار داریم وضعیت خاصی است و اینکه این مجتمع در این شرایط توانسته فعال و پویا حرکت کند.

فرهادی نیا اظهار کرد: مواد مخدر حوزه گسترده و جزء صنایعی است که گردش مالی فوق‌العاده بالایی دارد و کشورهای مختلف با این موضوع دست‌وپنجه نرم می‌کنند و کشور ما در مسیر کشورها اروپایی قرار دارد و از جهت ترانزیت متأثر از این پدیده شوم چه مواد مخدر صنعتی و چه سنتی هستیم.

وی افزود: استان هرمزگان هم به دلیل موقعیتش خاص است و این موضوع وظایف ما را سخت‌تر کرده و نیاز به همفکری و انسجام بیشتری در همه بخش‌ها احساس می‌شود.دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان تصریح کرد: در حوزه‌هایی نظیر پیشگیری، درمان و مقابله در حال فعالیت هستیم و باید بدانیم اگر تمام انرژی خود را برای پیشگیری صرف کنیم، کم گذاشته‌ایم گر چه نیاز به مقابله هم هست ولی در ابتدا باید تلاشمان این باشد که جامعه را از این پدیده شوم مصون کنیم.

فرهادی نیا عنوان کرد: در این راستا تمام مسئولان سطوح بالای کشوری همت گماشته‌اند که این معضل بزرگ را کاهش دهند ولی ازآنجایی‌که حوزه گسترده‌ای است نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق داریم.

این مقام مسئول اضافه کرد: از همه همکاران حاضر می‌خواهم که کمک کنند و اجازه ندهند جامعه ما به این سمت‌وسو کشیده شود و مورد هدف بیگانگان قرار گیرد.

وی در پایان گفت: موضوع مواد مخدر در حوزه‌های مختلفی مانند فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دارد و درخواست ما این است که همه بخش‌ها چه دولتی و چه خصوصی مثل مجتمع پترو صنعت گامرون  نگاه همه‌جانبه داشته باشند تا مشکلات کمتر شود.

همچنین مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: تجربه اثبات کرده نیروی انسانی یکی از سرمایه‌های اصلی کارخانه است و اگر به این سرمایه‌ها توجه نشود کارفرما موفق نخواهد بود.

سلیمی افزود: براساس همین رویکرد است که رئیس این مجتمع و سایر همکاران در هیئت‌مدیره توجه ویژه به مسائل جانبی اطراف حتی محله و شهر داشتند و یکی از عوامل اصلی موفقیت این مجتمع همین مسئله بوده است.

وی اظهار کرد: اگر در این حوزه کاری انجام‌شده دستاورد آن‌ها بوده است و ما صرفاً حمایت و پشتیبانی به‌ویژه از واحدهای صنعتی و تولیدی داریم و در پایان از همه مدیران و معاونین و کارشناسان تشکر می‌کنم.

در ابتدای جلسه واحدی، مدیر مجتمع پترو صنعت گامرون اعلام کرد: در زمینه‌هایی مثل خانه بهداشت، طرح هنر درمانی که درگذشته معطل‌مانده بود، واحدهای سلامت روان ایجاد کردیم و همچنین واحد همیار کارکنان راه‌اندازی کردیم ضمن اینکه در زمینه‌های مشاوره فردی و خانوادگی نیز خدمات ارائه می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها