همه ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخابات قانونمند بکار گرفته شود



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خواستار انجام پیش‌بینی‌های لازم و استفاده از نیروهای مجرب و کارآزموده و به کارگیری تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند در هرمزگان شد.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری فارس، سعید ناجی عصر امروز در نشست مشترک ستاد انتخابات و فرمانداران استان هرمزگان، انتخابات را از موضوعات بسیار مهم در کشور دانست و اظهار داشت: انتخابات مهم‌ترین ابزار و وسیله تحقق مردم سالاری دینی و نشان دهنده پیوند حاکمیت با مردم در ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: رعایت اصل بی طرفی و امانتداری و تلاش در راستای برگزاری انتخابات با نهایت دقت و سلامت اصلی ترین اولویت برای مجریان و برگزارکنندگان انتخابات است که در هرمزگان نیز باید این موضوع به جد مورد توجه باشد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: همه ما به عنوان مجریان انتخابات باید توجه داشته باشیم که رای مردم حق الناس است و با در نظر گرفتن این اولویت برای برگزاری انتخاباتی سالم و با شکوه تلاش کنیم.

ناجی بیان کرد: رعایت اصل بی طرفی و امانت داری به طور جدی از فرمانداران به عنوان مجریان اصلی برگزاری انتخابات مورد انتظار است تا انتخاباتی خوب و پرشور داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات از وظایف اصلی و خاص وزارت کشور و مجموعه فرمانداری‌هاست، خاطرنشان کرد: فرمانداران مسؤول برگزاری انتخابات در هر شهرستان هستند و باید رعایت دقیق قانون و مقررات را در این حوزه مورد توجه قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خواستار انجام پیش‌بینی‌های لازم و استفاده از نیروهای مجرب و کارآزموده و به کارگیری تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و باشکوه در هرمزگان شد.

 

ناجی گفت: افزایش هماهنگی و تعامل بیشتر میان مجموعه ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها و دستگاه‌های موثر در برگزاری انتخابات نیز مد نظر باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها