جمع آوری "۱۰۱۱" عددقلیان از واحدهای صنفی متخلف شهر بندرعباس جمع آوری شد



رییس پلیس امنیت عمومی هرمزگان گفت: در راستای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا یکهزار و ۱۱ عدد قلیان غیربهداشتی از واحدهای صنفی متخلف در شهر بندرعباس جمع آوری شد.

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ علی اصغر عبادی عصر دوشنبه در تشریح این خبر افزود: در یک اقدام ضربتی با هماهنگی وهمکاری مرکز بهداشت از تعداد ۸۷ واحد صنفی چایخانه و سفره خانه های سنتی و کافی شاپ های سطح شهرستان بندر عباس بازدید شد.
وی بیان داشت: در راستای اجرای این طرح برای ۱۹ واحد صنفی متخلف اخطاریه صادر شد، ۹ واحد پلمب و از فعالیت تعداد ۸ واحد صنفی متخلف با هماهنگی مراجع قضایی جلوگیری شد. 
رییس پلیس امنیت عمومی هرمزگان اظهارداشت: برای مقابله با این بیماری خطرناک اداره نظارت بر اماکن عمومی استان  پاکسازی واحدهای صنفی عرضه قلیان را در چایخانه ها، سفره سراهای و نوار ساحلی شهرستان بندر عباس اجرا کرد.
وی با تاکید برنظارت بیشتر و مستمر خانواده ها بر رفتار و رفت و آمد فرزندان خود خاطرنشان کرد: کوتاهی والدین در این زمینه فرصت سوءاستفاده و سودجویی افراد فرصت طلب از جوانان را فراهم می کند.
عبادی به تمامی مدیران و متصدیان واحدهای صنفی  چایخانه ،کافی شاپ وغیره توصیه کرد: سلامت شهروندان جز خط قرمز پلیس بوده و هر فرد یا افرادی، که به هر نحوی اقدام به خطر انداختن سلامت جامعه و شهروندان نماید پلیس بدون اغماض با متخلفان بر خورد قانونی خواهد کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها