منشا بوی نامطبوع روستای رضوان و سرزه در دست بررسی است



«روستای رضوان، سرزه و شهر فین» به مدت دو هفته است که شاهد انتشار بوی نامطبوعی شده و تاکنون منشا این بو ناشناس مانده است. برخی نشتی لوله های گاز را یکی از علت ها می دانستند، اما «شرکت گاز استان هرمزگان» طی بیانیه ای این شایعه را رد کرد.

          

به گزارش صبح ساحل، در پی انتشار فایل ارسالی از یکی از شهروندان «روستای رضوان» در بخش صدای مردم رسانه صبح ساحل، مبنی بر انتشار بوی بد که شبیه به گاز است و با وزش باد و بارندگی های اخیر بیشتر شده است. همچنین برخی از اهالی روستای «سیاهو» که فاصله بسیار زیادی تا روستای رضوان دارند این بو شبیه به گاز را احساس کرده اند. برخی معتقد بودند که منشا بو، فعالیت های معدن نزدیک روستای «رضوان» است اما این احتمال از سوی معدن منطقه روستای رضوان تکذیب شد.

در پی این خبر، روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان نیز طی اطلاعیه ای اعلام کرد:« حدس و گمانهایی که مبنی بر ارتباط منشا این بو با لوله های گاز موجود در مناطق یاد شده، مطرح گردیده بی اساس است.

لذا ضمن بیان این نکته که اساسا گاز موجود در لوله های فشار قوی فاقد هرگونه بوی خاصی می باشد، به استحضار عزیزان می رسانیم که با توجه به بررسی های انجام شده این اطمینان داده می شود که منشا بو هیچ کدام از تاسیسات گاز مستقر در نواحی یاد شده نبوده و اهالی محترم از این بابت هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

همچنین دستگاه های مرتبط در حال پیگیری و بررسی علت انتشار این بو می باشند».

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها