نائب رییس اتاق بازرگانی استان :

نقش تامین اجتماعی در روند تولید بی بدیل است



همزمان با هفته تامین اجتماعی مدیر کل تامین اجتماعی استان در قالب هیاتی متشکل از معاونین با نائب رییس و دبیر کل اتاق بازرگانی هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش صبح ساحل، حسن روحانی تازیانی نائب رییس اتاق بازرگانی استان در حاشیه نشست با اکبری مدیر کل تامین اجتماعی استان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته تامین اجتماعی اظهار داشت: اقدامات ارزشمند تامین اجتماعی استان هرمزگان در راستای جلب اعتماد و رضایتمندی ذینفعان و خدمت رسانی به مردم در زمینه حمایت های اجتماعی جلوه ای زیبا از مهرورزی و خدمت به بندگان خداست. وی افزود: همکاری تامین اجتماعی با فعالین اقتصادی و استفاده از ظرفیت های قانونی برای حل مشکلات وارد مرحله قابل قبولی شده است و امید است با وجود مدیران قوی وخوش فکر استان از انعطاف و ظرفیت های قانونی برای محل مشکلات فعالان اقتصادی نهایت استفاده شود.
روحانی ادامه داد: همراهی تامین اجتماعی با کارفرمایان، در سرعت بخشیدن به روند تولید تاثیر بسزایی دارد و بدون شک مساعدت برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانونی در مهلت‌های تعیین شده، بهترین کمک تأمین اجتماعی به کارفرمایان و پیمانکاران در تسویه بدهی‌های آنهاست. دبیر کل اتاق بازرگانی هرمزگان نیز در ادامه این نشست ضمن گرامیداشت هفته تامین اجتماعی و قدردانی از مدیر کل تامین اجتماعی استان و پرسنل خدوم آن از نگاه این سازمان به بخش خصوصی و تعامل و همکاری با این بخش قدردانی کرد و افزود: سرعت اجرای احکام اصلاحی از سوی این سازمان و همکاری و تعامل با بخش خصوصی با استفاده از ظرفیت های قانونی در نوع خود مثال زدنی است.
دکتر پیام رضایی بر روابط  نزدیک میان سازمان تامین اجتماعی با بخش خصوصی تاکید کرد و از سازمان تامین اجتماعی به عنوان تکیه گاهی مطمئن برای تولید و کارفرمایان یاد کرد. مدیر کل تامین اجتماعی استان هرمزگان نیز در ادامه این نشست بیان داشت: تعامل با فعالان اقتصادی با استفاده از ظرفیت های قانونی در راستای رونق بخشی به عرصه تولید یکی از اولویت های مهم این سازمان است.
اکبری با بیان اینکه پایداری سازمان تامین اجتماعی در گرو مشارکت دولت و کارفرمایان است، بیان داشت: در شرایط حساس کنونی بسیاری از بنگاه های اقتصادی در پرداخت ها دچار مشکل هستند که سازمان تامین اجتماعی با تقسیط بدهی ها نهایت همکاری را درا ین زمینه داشته است. وی بیان داشت: تشکیل اتاق فکر با حضور فعالان اقتصادی و مجامع کارفرمایی از اقداماتی است که برای ما در اولویت قرار گرفته است.  مدیر کل تامین اجتماعی استان هرمزگان تصریح کرد: نگاه ما به رشد اقتصادی استان در تمامی عرصه ها نگاهی راهگشاست و ما نیز این دغدغه را داریم که چرخه تولید کند نشود و کارگاه ها بتوانند نیروهای مورد نیاز خود را جذب کنند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها